شناسهٔ خبر: 67326838 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نیش دمبله هنوز درد می‌کند

فقط یک ضد امباپه: بارسا مهاجمش را انتخاب کرد

بارسلونای غرق در مشکلات مالی برای پاسخ به غولی مثل رئال که بزرگترین مهره بازار را شکار کرده، یک راه بیشتر ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، برای هواداران بارسلونا مقطع زمانی خوبی نیست. ناامیدی بیشتر از شادی وجود دارد و به‌خصوص با رقیب قدرتمندی چون رئال مادرید که با تاثیرگذارترین و بزرگترین ستاره بازار یعنی کیلیان امباپه قرارداد بسته است. در مواجهه با این وضعیت، بارسا باید قاطع بوده و تا حد امکان پاسخ درستی در فصل انتقالات بدهد. یک پاسخ منطقی و به دور از احساسات.

2046806

بسیاری از کیمیش و ژاوی سیمونز حرف می‌زنند اما به نظر می‌آید، مطلوب‌ترین گزینه، نیکو ویلیامز باشد. نیکو بی‌حد و حصر درخشان است، یک یک استعداد کامل و یک ستاره‌ای با شور تمام نشدنی، چیزی که در فوتبال مدرن به راحتی پیدا نمی‌شود و برای آن باید بسیار بسیار هزینه کرد. 

با دیدن درخشش او در رقابت‌هایی سطح بالا مانند یورو همه تردیدها از بین می‌رود. بازیکنی بسیار انفجاری و متفاوت که تعادل هر حریفی را برهم می‌زند. او غیرقابل پیش‌بینی است و هنگام رویارویی با یک رقیب از حربه‌های مختلفی برای فریب دادن استفاه می‌کند. او یک ستاره همه کاره است و این یکی از بهترین مزیت‌های او است. 

نیکو ارزش این را دارد که برای خریدش دست به هر کاری بزنیم. او تجربه و پتانسیلی بالا دارد و در عین حال هنوز بسیار جوان است. بارسا تجربه‌ای تلخ از پرداخت 125 میلیون یورو برای عثمان دمبله را به یاد دارد. نیکو ویلیامز بالغ‌تر است و فقط 21 سال دارد، او لیگ اسپانیا را کاملا می‌شناسد و ظرفیت زیادی برای پیشرفت دارد. نیکو هنوز می‌تواند بسیار پیشرفت کند و سقفی نمی‌توان برایش در نظر گرفت.

2046155

همه این‌ها بدون در نظر گرفتن اینکه او با بالده یا لامین یامال، که در اردوی اسپانیا رفقایی جدانشدنی هستند، رفاقتی صمیمانه دارد.  یک خط حمله با ترکیبی از این دو وینگر، لامین یامال 17 ساله و نیکو ویلیامز که 21 سال دارد، آینده بزرگی را برای بارسا ترسیم خواهد کرد. یک خط حمله ویرانگر که یک سفر بسیار طولانی در پیش خواهند داشت. کدام دفاع می‌تواند برابر چنین زوجی مقاومت کند؟

اگر بارسلونا برای نیکو زود اقدام نکند، خیلی زود تیم‌های لیگ برتری، کسانی خواهند بود که به این مروارید دست خواهند یافت. آنها همین حالا تورها برای صید او را پهن کرده‌اند. 

پس از انفجار بزرگ نیکو در یورو با بند فسخی تنها 58 میلیون یورویی، عجیب نیست اگر تیم‌های انگلیسی همین حالا تماس‌ها با بیلبائو را شروع کرده باشند. بسیاری از تیم‌های اروپایی دیگر نیز این هزینه را پرداخت می‌کنند. قیمت مقرون به صرفه در کنار کیفیت بالا نیکو را گزینه‌ای عالی در نقل و انتقالات کرده است.

2046808

مشکل بارسا مثل تمام این سال‌ها، اقتصادی است. در این شرایط بد مالی و با حضور رقیبای بزرگ و پولدارتر، بارسا باید سعی کند نیکو را با یک پروژه هیجان‌انگیز متقاعد کند که در آن او و لامین یامال قطعات اساسی ماشین بارسلونا خواهند بود.

بارسلونا در شرایط اقتصادی کنونی حق اشتباه ندارد و نیکو می‌تواند همان مهره گمشده این روزها باشد. یک ضد امباپه و کسی که شور و هیجان را به هواداران تزریق کند. بارسا با نیکو چه خواهد کرد؟

منبع: اسپورت

نظر شما