شناسهٔ خبر: 67326836 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شاگردان سابق به اهواز می‌روند؟

نام‌های سرشناس در لیست خرید یحیی برای فولاد

یحیی گل‌محمدی لیست خرید خود را به مدیران فولاد ارائه کرده و در این بین بازیکنان مطرحی دیده می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کشمکش‌های فراوان و انبوه شایعات سرانجام باشگاه فولاد شب گذشته از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید رونمایی کرد. حضور یحیی گل‌محمدی در اهواز موجی از اخبار مثبت و خوشحالی را در خوزستان ایجاد کرده و حالا هواداران فولاد امیدوار شده‌اند تا با عبور از فصلی کابوس‌وار بعد از چند سال تیم خود را در قواره یک تیم مدعی ببینند.

بی‌شک نام یحیی گل‌محمدی و افتخارات او باعث می‌شود بسیاری از بازیکنان سرشناس لیگ برتر برای حضور در فولاد ابراز علاقه‌ کنند. در این بین سرمربی جدیدفولادی‌ها در جلسه نهایی خود برای عقد قرارداد لیست نفرات مد نظرش را هم به مدیران فولاد ارائه کرده است.

نکته قابل توجه این است که در لیست خرید گل‌محمدی برای فولاد، نام نفرات سرشناسی دیده می‌شود که خیلی از آنها در تیم‌های مختلف و به‌خصوص پرسپولیس شاگرد این سرمربی بوده‌اند. بازیکنانی که خیلی از آنها رزومه حضور در تیم ملی را نیز دارند و یحیی روی آنها دست گذاشته است.

در فضای مجازی پیرامون لیست خرید گل‌محمدی برای فولاد نام‌های مطرحی مثل سروش رفیعی، سعید صادقی، علیرضا بیرانوند، عارف آقاسی و ... دیده می‌شود. سرمربی فولاد از امروز کار خود را به طور رسمی شروع کرده و با همکاری مدیران باشگاه برای بستن تیمی قدرتمند اقدام خواهند کرد.

بی‌شک فولاد خوزستان یکی از تیم‌های جذاب لیگ برتر در فصل جدید خواهد بود؛ تیمی که با حضور گل‌محمدی کنار زمین و داشتن اسکوادی پرستاره داخل چمن می‌تواند حریفی سرسخت برای تیم‌های بزرگ لیگ برتر باشد.

نظر شما