شناسهٔ خبر: 67326824 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران:

خدمات مترو در روز «مهمونی کیلومتری غدیر» رایگان است

زیبایی نژادگفت: قرار است متروی تهران خدمات ویژه ای را با سرعت بیشتر ارائه دهد برای مسافرین خدمات مترو در روز مهمونی غدیر رایگان و تا ساعت ۲۳ ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی زیبایی نژاد مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران در نشست خبری مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر که امروز یکشنبه سوم تیر در مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر (سرچشمه) برگزار شد اظهار داشت: پردیس‌های فرهنگی توسط مجموعه‌های مختلف در محور برگزاری دین رویداد برپا شده است و همچنین پردیس‌های خدمات سلامت محور شامل ۲۲ موکب خدمات سلامت را داریم.

وی تصریح کرد: علاوه بر شهربازی ۱۰ کیلومتری با توجه به جمعیت در نقاط دیگر شهر نیز هم وسایل بازی قرار داده می‌شود. کار فضاسازی شهر تا حدودی انجام شده است و ابر پرچم‌های مربوط به عید غدیر نصب و در طول مسیر کار ریسه کشی، چراغانی و نصب پرچم برای هرچه بهتر برگزاری کردن مهمونی انجام شده است. همچنین نور افشانی ویژه در ۴ استیج اصلی داریم.

مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به تسهیلات ویژه حمل و نقل این مراسم در شهر تهران گفت: اتوبوس‌ها در میادین، مساجد و محله‌ها برای تسهیل رفت و آمد و منتقل کردن مردم به مراسم از ساعت ۱۵ مستقر هستند و اغلب ناوگان اتوبوسرانی برای این مهمونی تمام قد پای کار آمدند.

وی بیان داشت: با توجه به محدودیت‌های ترافیکی پلیس راهور نیازمند ون‌هایی بودیم از این رو ۳۰۰ ون تاکسی رانی مستقر در مسیر مردم را از محل محدودیت‌های ترافیکی به محل اصلی برنامه منتقل می‌کند.

زیبایی نژاد همچنین بیان کرد: قرار است متروی تهران خدمات ویژه ای را با سرعت بیشتر ارائه دهد. برای مسافرین خدمات مترو در این روز رایگان و تا ساعت ۲۳ ادامه خواهد داشت.

مصطفی زیبایی نژاد مدیرکل شهرداری تهران گفت: ستاد مردمی جشن غدیر برای پشتیبانی از ظرفیت‌های کنش مردمی دور هم جمع شده اند. در مجموعه شهرداری برای جشن غدیر محصولات فرهنگی مانند کتابچه‌هایی با موضوع غدیر، ویژه کودکان تولید کرده ایم این کتابچه‌ها با فضای سرگرمی و مسابقه و نقاشی به کودکان اهدا می‌شود.

زیبایی نژاد افزود: از دیگر کارهای ویژه ی مهمانی ۱۰ کیلومتری حضور ۱۰ گروه نقاله خوان بر روی استیج ویژه است. علاوه بر آن گروه‌های سرود هم در چهار میدان اصلی، امام حسین، فردوسی، آزادی، انقلاب اجرای برنامه در طول مسیر را دارند.

وی در پایان نیز تاکید کرد: کار ما تسهیل و پشتیبانی برای بهتر برگزار شدن این مهمونی است و کار اصلی توسط مردم انجام می‌شود.

نظر شما