شناسهٔ خبر: 67326703 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

پزشکیان: ۴۰ سال است وعده می‌دهیم و در عمل ضعیف هستیم

«ستاد من مردم است. من نه عضو حزب و نه گروهی بودم، از جبهه اصلاحات، مردم عادی و خانواده‌ها همه به من کمک می‌کنند. مردم باور کردند، زیرا به هیچ کسی دروغ نگفتم.»

صاحب‌خبر -

مسعود پزشکیان صبح امروز در گردهمایی بزرگ فعالان و حامیان بخش کشاورزی و صنعت غذا، حضور پیدا کرد.

به گزارش جماران، مسعود پزشکیان در این مراسم، گفت: من مانند شما هستم و فرقی با شما ندارم، از انسان‌ها نباید بت ساخت و چنان من را تحت فشار قرار می‌دهند که فکر میکنم کسی هستم. حرف دل من تنها این است که اگر می‌خواهیم مملکت را درست کنیم تنها با همدلی صورت می‌گیرد

وی در واکنش به نقد‌هایی نسبت به اعضای ستاد خود گفت: ستاد من مردم است. من نه عضو حزب و نه گروهی بودم، از جبهه اصلاحات، مردم عادی و خانواده‌ها همه به من کمک می‌کنند. مردم باور کردند، زیرا به هیچ کسی دروغ نگفتم.

با مشارکت انجمن‌ها، تشکل‌ها و دانشگاه‌ها می‌توانیم کار‌ها را پیش ببریم. ۴۰ سال است وعده می‌دهیم و در عمل ضعیف هستیم. مردم هر چه بگویند را اجرا خواهیم کرد.

پزشکیان با اشاره به وجود زبان مشترک برای تعامل گفت: من به عنوان فردی که در حال حاضر اینجا هستم فردا روزی چه در قامت رئیس جمهور و چه نماینده مجلس، همین فردی که هستم خواهم بود. صادقانه می‌گویم، مطالبات را با نظر کارشناسان پیگیری خواهم کرد و شما نیز به من کمک می‌کنید تا به یک زبان مشترک برسیم. وقتی به زبان مشترک برسیم قطعا پشتیبانی خواهم کرد. این ما هستیم که می‌توانیم مملکت را درست کنیم. من نمی‌توانم با ایده خود دل و روده دیگری را باز کنم، اگر راه علمی را پیش ببریم به این وضعیت گرفتار نخواهیم شد.  

نظر شما