شناسهٔ خبر: 67326675 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

انتقادات را می‌پذیرم/ وقتی تیم می‌بازد مربی دشمن شماره یک می‌شود!

وینچنزو مونتلا سرمربی تیم ملی ترکیه تمام انتقادات را می‌پذیرد اما از نحوه بازی تیمش راضی‌ست و به صعود از گروه امیدوار است.

صاحب‌خبر -

تیم ملی ترکیه در بازی اول خود در یورو ۲۰۲۴ تیم گرجستان را با نتیجه ۳-۱ از پیش رو برداشت اما در بازی دوم مقابل پرتغال با نتیجه ۳-۰ شکست خورد در حالیکه گل دوم این تیم را بازیکن خودی سامت آکایدین به ثمر رساند.

وینچنزو مونتلا، سرمربی ترکیه، بعد از بازی به انتقادهایی که قرار است به سمتش سرازیر شوند اشاره کرد و گفت: «ما بازی خوبی انجام دادیم و قبول دارم که در لحظات تعیین کننده می‌توانستیم بهتر عمل کنیم. در بیست دقیقه اول به گلزنی نزدیک شدیم، اما اگر در این بازی‌ها گل نزنید همه چیز سخت‌تر می‌شود. زمانی که گل اول را دریافت کردیم اعتماد به نفس‌مان کمتر شد اما خیلی سعی کردیم گل بزنیم و متاسفم که بچه‌ها نتوانستند این کار را انجام دهند. ما هنوز در رقابت برای کسب سهمیه هستیم چون می‌دانیم که می‌توانیم به هدف خود برسیم. سه دروازه‌بان عالی در اختیار دارم. گونوک امروز صبح آسیب دید بنابراین باییندیر را انتخاب کردم که دو بازی عالی مقابل آلمان و ایتالیا انجام داده بود. وقتی اشتباه می‌کنید و وقتی می‌بازید، مربی یک باشگاه یا مربی یک تیم ملی، دشمن شماره یک می‌شود: من آماده‌ام، انتقادات را می‌پذیرم، اما همیشه در تجزیه و تحلیل انتخاب‌های ترکیب و شکست‌ها بسیار رو راست هستم.»

آردا گولر در این فصل تنها ۱۰ بازی برای رئال مادرید انجام داد و اگر در بازی روز شنبه از ابتدا در بازی بود در خطر مصدومیت قرار می‌گرفت. مونتلا در مورد گولر افزود: «آردا برای بازی آمادگی نداشت و نمی‌توانست بیشتر از ۳۰ دقیقه بدون خطر آسیب‌دیدگی بازی کند. اما در نهایت تسلیم شدم و او را به بازی فرستادم زیرا بازیکنان خوب باید بازی کنند. آردا مرد بزرگ و باهوشی است و علاقه زیادی به کشورش دارد، به کشورش افتخار می‌کند. اما با وجود اینکه می‌دانست با بازی کردن در خطر آسیب‌دیدگی قرار می‌گیرد، می‌خواست در زمین باشد.»

بیشتر بخوانید: تواضع کریستیانو رونالدو باید به بازیکنان جوان تدریس شود/ باور نمی کنید این بازیکن ۴۱ سال دارد!

نظر شما