شناسهٔ خبر: 67326565 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

تاثیر نبودن بیرانوند در پرسپولیس

مربی پیشین دروازه بانان پرسپولیس در ارزیابی خود از جدایی گلر تیم ملی از این تیم، گفت: بیرانوند قابل پیش‌بینی نیست و باید مدیریت درستی در این زمینه صورت بگیرد اما جدا شدنش به تیم ضرر نمی‌زند.

صاحب‌خبر -

محسن سیدی  با اشاره به تحلیل رفتار عجیب علیرضا بیرانوند در فسخ قرارداد با باشگاه پرسپولیس گفت: باید چنین مواردی را از دیدگاه‌های مختلف مورد تحلیل قرار داد. دیدگاه بازیکن با هوادار و باشگاه قطعاً فرق دارد. باید دید ابعاد یک تصمیم خیلی بزرگ چقدر می‌تواند در سرنوشت یک تیم تأثیر بگذارد.

مربی پیشین بیرانوند در باشگاه‌های نفت تهران و پرسپولیس افزود: باید نگاه کاملاً حرفه‌ای برای بازیکن و باشگاه قائل شد اما هوادار حق دارد تمام توجه و احساس خود را در نوع برخورد با بیرانوند قرار دهد تا او را مورد ارزش‌گذاری هم قرار دهند. باید تمام جوانب را بررسی کرد. حفظ ستاره جزو وظایف مهم باشگاه‌هاست بخصوص اینکه در چند فصل اخیر اتحاد بین ستاره‌ها یکی از عوامل قهرمانی این تیم در سال‌های گذشته بوده است اما ساختار نوینی که در مدیریت باشگاه ایجاد شده بود باعث شد تا اسم‌ها کوچک‌تر از پرسپولیس باشند که کاملاً هم رویکرد درستی است. اما باید دید خواسته بیرانوند و فسخ او آیا به اسم پرسپولیس ضربه می‌زند؟!

او در پاسخ به پرسش خود یادآور شد: بیرانوند با ماندن و رفتن قطعاً در وهله اول خودش را وارد چالش بزرگ‌تری کرد پس برند پرسپولیس آسیب ندیده و نمی‌بینید اما باید دید تاوان فسخ یکطرفه قرارداد بیرانوند چقدر می‌تواند ضرر بدهد.

تاثیر نبودن بیرانوند در پرسپولیس

سیدی با توضیح درباره نحوه نگرش بازیکن‌ها تاکید کرد: بازیکن در فوتبال حرفه‌ای به طور کامل به مسائل اقتصادی فرق می‌کند اما این رفت و آمدها نباید با چالش همراه باشد. باید غرور هوادار و برند باشگاه هم در نظر گرفته شود.

مربی پیشین بیرانوند تصریح کرد: او من را چند سال در اینستاگرام آنفالو کرده بود اما یک ماه پیش با هم برای یک وعده غذایی به رستوران رفتیم. او با وجود قلبی بسیار مهربان و فوق العاده سالم قابل پیش بینی نیست. این مورد شخصی را گفتم تا بگویم شاید بیرانوند برای شخصی مثل من هم غیر قابل پیش بینی باشد و من واقعاً نمی‌دانم در فکر او چه می‌گذرد اما احساس می‌کنم احترام متقابل رعایت نشده است که به خاطر کوچک‌ترین مورد مالی تصمیم به جدایی گرفته است.

سیدی در پایان در خصوص کنش بین درویش با بیرانوند گفت: قطعاً هر تصمیمی که مدیرعامل باشگاه بگیرد کمترین لطمه را به تیم می‌زند. اگر روی لجبازی بروند که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و تمام تیم اسیر همین یارکشی خواهد شد. باید مدیریت صحیح در خصوص ستاره فوتبال ایران قرار بگیرد.

نظر شما