شناسهٔ خبر: 67326525 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ایهود باراک: به هر طریق ممکن باید نتانیاهو را برکنار کرد

نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی، نتانیاهو را فردی شکست خورده خواند و تاکید کرد که به هر طریق ممکن باید او را از ریاست کابینه برکنار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری الجزیره، ایهود باراک نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی گفت که تنها راه بازگرداندن اسرای صهیونیست از غزه توقف جنگ است.

وی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را فردی شکست خورده خواند که باعث ویرانی استراتژیک در سرزمین‌های اشغالی شده و باید به هر صورت ممکن او را از سمت خود برکنار کرد.

این در حالی است که شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع مسئول مدعی شد که مذاکرات تبادل اسرا به بن بست خورده است و هیچ راهی جز ادامه جنگ وجود ندارد.

ایال والدمن یکی از بازرگانان مطرح صهیونیستی نیز ضمن انتقاد از کابینه کنونی رژیم صهیونیستی گفت: کابینه نتانیاهو دشمن اسرائیل است و باید برای برگزاری انتخابات زود هنگام تلاش شود.

وی خاطرنشان کرد که باید عناصر حاضر در کابینه ائتلافی نتانیاهو را قانع کرد تا از آن خارج شوند و ائتلاف کابینه از اکثریت بیفتد.

چندی پیش بنی گانتس، عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در اعتراض به سیاست بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم در جنگ غزه، رسما خروج خود از این کابینه را اعلام کرد. در پی این اقدام، بنیامین نتانیاهو کابینه جنگی رژیم صهیونیستی را منحل کرد.

نظر شما