شناسهٔ خبر: 67325493 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عسکری مطرح کرد؛

تسریع در روند بازسازی داروخانه فوق تخصصی هلال‌احمر

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی در چهل و پنجمین جلسه شورای بهره وری سازمان تدارکات پزشکی، از تسریع روند بازسازی داروخانه فوق تخصصی هلال احمر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی در چهل و پنجمین جلسه شورای بهره‌وری سازمان تدارکات پزشکی، از تسریع روند بازسازی داروخانه فوق تخصصی هلال احمر خبر داد.

وی بر تسریع طرح گسترش و نوسازی داروخانه فوق تخصصی تاکید کرد و گفت: در این خصوص می‌بایست تمام امکانات و ظرفیت‌های خود را به کار گیریم تا بتوانیم خدمات مطلوب‌تری به مراجعین و بیماران ارائه دهیم.

عسکری ادامه داد: انتظار داریم فرآیندهای مناسبی برای تحویل دارو به منظور رفاه حال مراجعین در نظر گرفته و اجرایی شود و برای انجام امور جاری نیز راه‌های ایمن را انتخاب کنیم همچنین تمهیدات و پیگیری لازم در جهت مدیریت زمان انتظار بیماران و ایجاد حسی امن و آرام در مراجعین محترم صورت پذیرد.

وی افزود: حوزه فناوری اطلاعات، توجه به انضباط مالی، رسیدگی و اصلاح امور و پیگیری جدی نظارت و حسابرسی داخلی و همچنین تدوین برنامه منظم برای بازدید ادواری از شرکت‌های تابعه باید در دستور کار قرار گیرد.

نظر شما