شناسهٔ خبر: 67324592 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برتری خفیف مکزیک مقابل جامائیکا

شاگردان خایمی لوزانو در اولین بازی خود در مرحله گروهی مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴، جامائیکا را از پیش‌رو برداشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه مسابقات مرحله گروهی مسابقات کوپا آمه‌ریکا 2024 که در کشور آمریکا در جریان است، تیم فوتبال مکزیک از ساعت 4:30 صبح امروز (یکشنبه - به وقت تهران) در گروه D و در ورزشگاه NRG واقع در شهر هوستون به مصاف جامائیکا رفت و موفق شد با تک‌گل دقیقه 69 جراردو آرتئاگا به برتری یک بر صفر برسد.

پیش از این دیدار، از ساعت 1:30 بامداد امروز به وقت تهران، در همین گروه تیم ملی ونزوئلا هم موفق شد در ورزشگاه لیوایز با نتیجه 2 بر یک اکوادور را از پیش‌رو برداد. جوندر کادیس در دقیقه 64 و ادوارد بلو در دقیقه 74 برای ونزوئلا گلزنی کردند و جرمی سارمینتو در دقیقه 40 تنها گل اکوادور را به ثمر رساند. همچنین اِنر والنسیا از اکوادور در دقیقه 22 از زمین اخراج شد.

با ثبت این نتایج تیم‌های ونزوئلا و مکزیک 3 امتیازی شدند و به ترتیب برحسب تفاضل گل در رده‌های اول و دوم گروه B هستند و اکوادور و جامائیکا هم بدون امتیاز در رده‌های بعدی ایستاده‌اند.

در همین چارچوب فردا (دوشنبه) از گروه C دو دیدار برگزار می‌شود که بر این اساس از ساعت 1:30 بامداد تیم ملی آمریکا با بولیوی دیدار می‌کند و از ساعت 4:30 صبح هم اروگوئه به مصاف پاناما می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما