شناسهٔ خبر: 67324586 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ:

غدیر خم تبلور ولایت مداری جامعه اسلامی است

ارومیه - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ عید غدیر خم را تبلور ولایت مداری در جامعه اسلامی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلام حیدر جهانبان صبح یکشنبه در ویژه برنامه گرامیداشت عید غدیر خم که در حسینیه امام خامنه ای (مد ظله العالی) ستاد سپاه شاهین دژ برگزار شد عید غدیر را از بزرگ‌ترین شعائر الهی در ترویج ارزش‌های دینی دانست و گفت: غدیر نماد ولایت مداری در جامعه اسلامی است.

دبیر بنیاد غدیر شهرستان شاهین دژ ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: واقعه غدیر باید در بین جوامع بشری همیشه پایدار و یک پیوند دائم و ناگسستنی باشد.

وی با بیان اینکه باید جریان غدیر به مثابه مسیر خلقت و هدایت را به مدار خودش برگردانیم، گفت: تلاش همه خدمت‌گزاران به امامت و ولایت باید این باشد که این مسیر به ریل خودش بازگردد و فکر می‌کنم شناساندن غدیر بهترین فرصت برای بازخوانی این حقیقت است که اگر قرار است انسان به کمال بلوغ و نبوغ دست پیدا کند، تنها مسیر همین امامت و ولایت است.

حجت الاسلام جهانبان مهمترین پیام واقعه غدیر را ولایتمداری موجود در همه زمان‌ها توصیف کرد و گفت: امروز که در انتظار حضرت مهدی (عج) هستیم نیز وظیفه معینی در خصوص حفظ ولایتمداری داریم و باید با امام زمان (عج) پیوند محکمی ببندیم تا زمان غیبت ایشان از طریق پل‌های ارتباطی مانند رهبر انقلاب، ولایتمداری خود را حفظ کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک ارزش است، افزود: انتخابات برای یک شخص نیست بلکه سرنوشت ملت توسط آن رقم می‌خورد، بنابراین مردم باید با حضور حداکثری و انتخاب درست خود، فرد اصلح را انتخابات کنند تا سرنوشت بهتری را داشته باشند.

نظر شما