شناسهٔ خبر: 67324486 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده قرارگاه منطقه شمالغرب ارتش:

شرکت در انتخابات نمونه بارز بصیرت مردم است

ارومیه - فرمانده قرارگاه منطقه شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور حداکثری و شرکت در انتخابات از نمونه های بارز بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم سیروس امان اللهی صبح یکشنبه در همایش سراسری یگان‌های منطقه شمال غرب کشور در ارومیه افزود: برابر فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا ر انتخابات واجب عینی سیاسی است، یعنی مانند نماز و روزه است که هر کسی باید خودش انجام دهد.

وی ادامه داد: دشمنان در تلاش هستند با نیرنگ و حربه‌های گوناگون جامعه را مورد هجمه قرار دهند که ارتقا بصیرت خانواده‌ها، و اقشار مختلف کارکنان می‌تواند نقطه قوتی برای جلوگیری از ضربه دشمنان باشد بنابراین نیروی انسانی توانمند و بصیر می‌تواند این مدل تهدیدات را خنثی کند و شرکت در انتخابات از نمونه‌های بارز بصیرت است.

فرمانده قرارگاه منطقه شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: با حضور پرشور خود باید به دنیا نشان دهیم که مردمی آگاه، بصیر، عاقل و عاشق اسلام و قرآن، و ارزشهایمان هستیم.

در این همایش رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا نیز اظهار کرد: حضور پرشور سربازان به ویژه رأی اولی‌ها در انتخابات، بی‌شک مایه‌ی مباهات و افتخار خواهد بود.

حجت الاسلام جواد جاهد افزود: قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا، در عرصه انتخابات در تمامی اماکن نظامی خود اعم از پادگان‌ها و منازل سازمانی مشارکت پرشوری خواهد داشت و با حضور حداکثری و زودهنگام کارکنان در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر ولایتمداری خود را بر تمامی جهانیان نشان خواهد داد.

نظر شما