شناسهٔ خبر: 67324167 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گوهری متفاوت از بیرانوند: فسخ آماده!

دروازه‌بان فصل گذشته آلومینیوم فعلا تصمیم به فسخ قراردادش با پرسپولیس نگرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، احمد گوهری با پایان دوران یک ساله حضور قرضی در آلومینیوم اراک، به دلیل باقی ماندن یک فصل دیگر از قراردادش با پرسپولیس در حال حاضر بازیکن سرخ پوشان محسوب می‌شود، اما شرایط برای جدایی او فراهم است و این گلر می‌تواند به راحتی از این تیم برود.

این دروازه‌بان که سال گذشته با نظر سیدمجتبی حسینی راهی آلومینیوم اراک شد و دوران خوبی در این تیم سپری کرد، بعید است کارش را در ایرالکو دنبال کند و از سوی دیگر بعید به نظر می‌رسد در شروع فصل همراه با پرسپولیس باشد ولی تا این لحظه فسخ قراردادش را انجام نداده است.

آنطور که شنیده می‌شود، احمد گوهری به دلیل عدم دریافت مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس می‌تواند به راحتی فسخ قرارداد یک‌طرفه در سازمان لیگ انجام بدهد ولی تاکنون چنین کاری را انجام نداده و وضعیت خط دروازه سرخ پوشان را پیچیده نکرده است.

پرسپولیس پس از جدایی علیرضا بیرانوند، فعلا فقط احمد گوهری را به‌عنوان گلر بزرگسال دراختیار دارد که این دروازه‌بان هم روز گذشته به دفتر باشگاه مراجعه کرد تا احتمالا آخرین دیدارش را با سرخ پوشان داشته باشد که این اتفاق نیفتاد.

گوهری فعلا فسخ قراردادش با پرسپولیس را انجام نداده ولی پیش‌بینی می‌شود در هفته جاری چنین کاری انجام بدهد و به تیم دیگری برود.

نظر شما