شناسهٔ خبر: 67324055 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

سرعت اینترنت صدای نماینده های مجلس را هم در آورد/ درخواست نماینده ها از وزیر ارتباطات چه بود؟

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس بر بهبود سرعت و کیفیت اینترنت در نقاط مختلف کشور تاکید و درخواستهایی را از وزیر ارتباطات مطرح کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،  محمد بیات، نماینده مردم خمین  در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی میزان تحقق دولت هوشمند و شبکه ملی اطلاعات بیان کرد: آقای زارع پور نسبت به گذشته در وضعیت بهتری قرار داریم اما نسبت به آینده ناقص هستیم. اظهارنظرات شما باید ناظر به عمل باشد. لطفاً مانند شهید رئیسی از اتاق شیشه ای بیرون بیایید و وضعیت اینترنت را در برخی حوزه ها و روستاها نگاه کنید. جهت توسعه زیر ساخت های اینترنت تدابیر خاصی اندیشیده شود.

پولادی: آنتن دهی برخی نقاط کشور بهبود بخشیده شود

در ادامه کامران پولادی، نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت بیان کرد: از زحمات آقای زارع پور تشکر می‌کنم که در همین مدت پیگیری های خوبی برای وضعیت اینترنت انجام شده است اما امیدواریم نتیجه بخش باشد. در مدت اخیر آسیب جدی به دلیل سیل چالوس در این منطقه انجام شد و آنتن دهی خوبی در این مکان شاهد نبوده ایم. آنتن دهی نقاط حساس مازندران را باید بهبود ببخشیم.

خبر مرتبط
سعید جلیلی: جلوی هرزه‌نگاری در فضای مجازی گرفته شود/افزایش سرعت اینترنت در دولت فعلی+فیلم

اقتصادنیوز: حق مردم است که داده های آنها حفظ شود. در فضای مجازی جلوی کلاهبرداری و هرزه نگاری گرفته شود.

معینی: به سمت دولت هوشمند برویم

سپس مصطفی معینی، نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل عنوان کرد: به لحاظ سخت افزاری در وزارت ارتباطات عقب هستیم.‌ مردم نسبت به بهره برداری از خدمات وزارت اطلاعات حس خوبی ندارند. باید در زمینه کیفیت و هوشمند سازی خدمات دولت هوشمند بیشتر تلاش کنیم. باید به سمت دولت هوشمند برویم تا مراجعات شهروندان به حداقل و کیفیت خدمات به حداکثر برسد.

گلرو: وزارت خارجه به طور ویژه مورد توجه وزارت ارتباطات قرار گیرد

عباس گلرو، نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه یادآور شد: از زحمات و اقدامات شما در توسعه شبکه فیبر نوری در روستاها و اقصی نقاط کشور، در ایجاد زیر ساخت های تکنولوژی نسل ۵ و توسعه شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیک تشکر می‌کنم.  اتصال جزایز سه گانه به سرزمین مادری توسط فیبر نوری اقدام ارزنده ای بوده است. وزارت امور خارجه به طور ویژه مورد توجه وزارت ارتباطات قرار گیرد.

خبر مرتبط
افزایش ۲۰ درصدی سرعت اینترنت کشور طی ۶ ماه

اقتصادنیوز: رییس سازمان تنظیم مقررات با اشاره به سنجش‌های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و آمار داشبوردهای عمومی جهانی از افزایش حداقل ۲۰‌ درصدی سرعت اینترنت ثابت و همراه از نیمه دوم آذرماه سال گذشته تا نیمه اول خرداد ماه امسال در کشور خبر داد.

بابایی کارنامی: دستگاه ها به تعهدات خود در پنجره ملی هوشمند عمل کنند

بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری اظهار داشت: در موضوع پنجره ملی خدمات هوشمند تمامی دستگاه ها به تعهدات خود عمل کنند. کارگران شرکت پست و مخابرات خواهان امنیت شغلی هستند و باید دستمزدهای آنان به موقع پرداخت شود.

 

نظر شما