شناسهٔ خبر: 67323950 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تصمیم بارسا: ستاره لیورپول بالاتر از وینگر اسپانیا

مدیران بارسلونا ترجیح می‌دهند که لويیز دیاز را به جای نیکو ویلیامز در این پنجره تابستانی به خدمت بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بارسلونا به دنبال ایجاد تغییراتی قابل توجه در ترکیب این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو هستند و قصد دارند بازیکنانی که هانسی فلیک در ترکیب تیمش برای فصل آینده به آنها احتیاج دارد را هرچه زودتر به خدمت بگیرند. 

نام بسیاری از بازیکنان درخشان فوتبال اروپا در چند هفته اخیر در کنار نام این باشگاه به گوش رسیده اما دیاز و ویلیامز دو بازیکنی هستند که بیشتر از دیگران به بارسا نزدیک شده‌اند و علاقه مدیران این باشگاه به جذب این دو بازیکن بر هیچکس پوشیده نیست، هرچند مشکل مالی مانع بزرگی برای آنها است. 

2008292

در حالی که تردیدهایی درباره پیوستن یکی از این دو ستاره به بارسلونا به دلیل مشکلات مالی وجود دارد، روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که مدیران بارسا ترجیح می‌دهند که دیاز را به جای ویلیامز به خدمت بگیرند و مشتاق هستند که به زودی پیشنهادی را به باشگاه لیورپول برای او ارائه کنند. 

مدیران این باشگاه بر این باور هستند که دیاز تجربه بیشتری دارد و توانایی‌اش در گلزنی هم بالاتر و بهتر از نیکو ویلیامز است و این موضوع بسیار مهمی برای بارسا و تقویت خط حمله این تیم خواهد بود و باید دید که در نهایت آنها موفق به انجام این انتقال خواهند شد یا خیر.

نظر شما