شناسهٔ خبر: 67323661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار بیله سوار:

مشارکت بالا در انتخابات ادامه دادن راه شهدای خدمت است

بیله سوار - فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: مردم شهرستان بیله سوار با حضور پرشور در انتخابات هشتم تیرماه ادامه دهنده راه شهید جمهور و شهدای خدمت خواهند بود.

صاحب‌خبر -

صاحبعلی اصغری در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه مشارکت بالا در انتخابات ادامه دادن راه شهدای خدمت است، اظهار کرد: مردم ولایی و انقلابی شهرستان مرزی بیله سوار با حضور پرشور و باشکوه خود در انتخابات هشتم تیرماه از شهید جمهور قدردانی کرده و دین خود را به شهید خدمت ادا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه طبق آخرین سرشماری جمعیت شهرستان بیله سوار ۵۳ هزار نفر است، گفت: در شهرستان بیله سوار ۴۴ هزار نفر واجد شرایط رای هستند که از این تعداد بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر رای اولی محسوب می‌شوند که هشتم تیرماه در پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد.

فرماندار شهرستان بیله سوار با بیان اینکه ۸۱ شعبه اخذ رای در شهرستان بیله سوار پیش بینی شده است، افزود: از ۸۱ صندوق اخذ رای در شهرستان بیله سوار ۴۵ صندوق برای بخش قشلاق دشت شهر جعفرآباد و ۳۶ صندوق برای شهر بیله سوار و روستاهای تابعه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بیله سوار آمادگی کامل برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را دارد، گفت: یک هزار و ۸۰۰ نفر عوامل اجرایی در انتخابات شهرستان بیله سوار همکاری خواهند کرد.

نظر شما