شناسهٔ خبر: 67323650 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رونمایی مورایس از گلر قهرمانی سپاهان

دروازه‌بان جوان سپاهان نقش موثری در فینال جام حذفی برای پیروزی تیمش داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه سیدپیام نیازمند یکی از گلرهای ملی به‌شمار می‌رود، اما نیما میرزازاد هم در فصل اخیر پا به پای او رقابت کرده تا به ترکیب سپاهان برسد و آمار جالب توجهی هم داشته و در 9 مسابقه لیگ برتر و 4 دیدار جام حذفی به میدان رفته تا تقریبا در یک سوم بازی‌ها به میدان رفته باشد و در نهایت هم جام را بالای سر ببرد.

دروازه‌بان جوان سپاهان که در دور برگشت لیگ برتر فرصت زیادی برای بازی به دست آورد و تا قبل از فینال جام حذفی در سه دیدار چهار مسابقه تیمش به میدان رفته و کلین‌شیت کرده بود، در دیدار برابر مس رفسنجان هم عملکرد درخشانی داشت تا در نهایت جام را بالای سر ببرد.

ژوزه مورایس در اقدامی قابل توجه و در شرایطی که احتمال می‌رفت به دلیل حساسیت نیمه نهایی و فینال جام حذفی از پیام نیازمند استفاده کند، به نیما میرزازاد اعتماد کرد و این گلر هم به بهترین شکل جواب اعتماد سرمربی پرتغالی را داد.

میرزازاد که بارها فرصت‌طلبی کرده و در فصل اخیر توانسته بود جای پیام نیازمند را بگیرد، در فینال جام حذفی هم گلر اصلی سپاهان بود و در نهایت هم با واکنش‌های موثرش در این دیدار کاری کرد تا طلایی پوشان پس از 9 سال جام بگیرند.

البته نکته مهم برای سپاهان و میرزازاد، پایان قرارداد طرفین است و در شرایطی که صحبت از جدایی پیام نیازمند وجود دارد، نیما هم بعید نیست راهی تیم دیگری شود.

نظر شما