شناسهٔ خبر: 67323626 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با افتتاح پل نیایش؛

10 شهرک اردبیل از بن‌بست خارج شدند

اردبیل- آیین بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح سردار شهید جعفر نونهالی (نیایش)، 10 شهرک اردبیل از بن‌بست خارج شده و بار ترافیکی آنها تعدیل می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار اردبیل شامگاه شنبه در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید جعفر نونهالی در اردبیل، اظهار کرد: این پروژه در کمتر از 18 ماه به طول یک کیلومتر به صورت زیرگذر آماده بهره‌برداری شده تا اهالی 10 شهرک اطراف این پروژه بتوانند از راه دسترسی مناسب برای شورابیل و خروجی شهر بهره‌مند شوند.

محمود صفری رویکرد شهرداری را توجه به کاهش بار ترافیکی مناطق مختلف شهری اعلام کرد و گفت: با دانشگاه صنعتی قراردادی امضا کردیم تا به روان‌سازی بار ترافیکی اردبیل طرحی مناسب ارائه کند که با بهره‌گیری از 120 دوربین پایش نظارتی مستمر، سعی ما بر این خواهد بود تا با همراهی پلیس راهور بتوانیم بار ترافیکی شهر اردبیل را بکاهیم.

وی تصریح کرد: پل شهید آیت‌الله رییسی نیز که 13 ماه پیش توسط وزیر کشور کلنگ زنی شده، تا سه ماه آماده افتتاح خواهد شد که این پل در شمالغرب بی‌نظیر بوده و به طول هشت کیلومتر و با تقاطع و لوپ‌های متعدد آماده بهره‌برداری خواهد شد.

شهردار اردبیل اقدامات جهادی دولت خدمتگزار و حمایت از طرح‌های عمران شهری را یادآور شد و افزود: برای اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مختلف عمران شهری برنامه‌ریزی‌های مناسبی را شاهد هستیم به طوری که در کنار تکمیل تقاطع‌های غیرهمسطح، آسفالت‌ریزی معابر مختلف شهر و پازل‌کاری در حال انجام است.

صفری به اجرای 20 پروژه مشارکتی در شهر اردبیل و احداث طرح‌های متعدد سرمایه‌گذاری به همت بخش خصوصی اشاره کرد و ادامه داد: بیش از یک‌هزار و 400 میلیارد تومان بدهی شهرداری به سازمان‌های دولتی و نهادهای خدمات‌رسان پرداخت شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در سه سال اخیر صد درصد بودجه شهرداری تحقق پیدا کرده و شاهد تملک باغ شریعت و احداث باغ مفاخر در اردبیل به همراه نوسازی ناوگان شهری هستیم.

در این مراسم رییس شورای شهر اردبیل نیز رمز موفقیت مدیریت شهری اردبیل را توجه به اصل صداقت و عمل به جای گفتار اعلام کرد و گفت: نگاه ما توسعه متوازن مناطق مختلف شهری بوده و در این راستا پروژه بزرگ تملک باغ شریعت به مساحت 9 هکتار و ساماندهی رودخانه بالیقلو جز رویکردهای اصلی است.

سید محمد سید هاشمی افزود: ما با وفاق و همدلی در مدیریت شهری کارها را به پیش می‌بریم و امیدواریم نهضت بزرگ توسعه بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها به ثمر نشسته و با همکاری مسئولان ملی و استانی بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

وی به فرسودگی ناوگان عمومی شهر اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود وزیر کشور در واگذاری اتوبوس‌های جدید شهری به شهرداری اردبیل کمک کرده و در بهره‌برداری از ترانوا شهرداری و شورا را همراهی کنند.

نظر شما