شناسهٔ خبر: 67323406 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سختی‌های سی آر هفت بودن

نمی‌گذارند کریس رونالدو فوتبال بازی کند!

کریستیانو رونالدو در بازی مقابل ترکیه، علیرغم عملکرد خوب، اتفاقات عجیبی را تجربه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شنبه‌شب و در یکی از حساس‌ترین دیدارهای یورو ۲۰۲۴ پرتغال و ترکیه در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف همدیگر رفتند که با اتفاقات قابل توجهی همراه بود.

در این بازی شاگردان روبرتو مارتینز با نتیجه ۳-۰ پیروز شدند و صعودشان به مرحله حذفی را قطعی کردند اما اتفاقاتی در بازی منجر به عصبانیت و کلافه شدن کریستیانو رونالدو شد.

در جریان این بازی ۵ هوادار به زمین دویدند و باعث شدند داور این دیدار را بارها متوقف کند. علاوه‌بر رونالدو، دیگر بازیکنان هم از توقف‌های پیاپی در زمین خسته شده بودند و کار به جایی رسید که ورود این جیمی جامپ‌ها صدای هواداران را هم درآورد.

2046751 2046752

اولین جیمی جامپ کودکی بود که با استقبال و روی خوش رونالدو مواجه شد و موفق شد با این فوق ستاره پرتغالی سلفی بگیرد اما ۴ نفر دیگر هم پس از او در دقایق متفاوت وارد زمین شدند و همه آنها نیز به سوی رونالدو دویدند که در نهایت باعث کلافه شدن این بازیکن شد.

همه آنها به راحتی از نیروهای امنیتی فرار می‌کردند و در ادامه برای سلفی گرفتن با رونالدو تلاش می‌کردند. بر خلاف جیمی جامپ اول، رونالدو از وضعیتی که پیش آمده بود عصبانی بود و واکنش خوبی به آنها نداشت.

در پایان بازی نیز نیروهای امنیتی با محافظت از رونالدو او را به رختکن بردند تا دیگر هواداری نتواند به او نزدیک شود.

علاوه‌بر ورود پنج نفر به زمین در جریان بازی، یک نفر هم در پایان دیدار به زمین رفت و حتی کار به جایی رسید که یکی از نیروهای امنیتی برای گرفتن این هوادار، با گونچالو راموس برخورد شدیدی داشت!

گفته می‌شود یوفا قرار است برای اتفاقات این بازی پرونده‌ای را به جریان بیاندازد و تحقیق کند که چگونه و به چه علتی در یک بازی شش جیمی جامپ توانستند وارد زمین شوند.

2046753 2046754 2046755 2046756 2046757

نظر شما