شناسهٔ خبر: 67323389 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

"مشارکت" مردم مهمترین موضوع انتخابات ریاست جمهوری است

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه "مشارکت" مردم مهمترین موضوع انتخابات ریاست جمهوری است، گفت: امیدواریم تحقق انسجام ملی را با مشارکت بالای مردم همان طور که در تشییع شهید رئیسی اتفاق افتاد در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نیز مشاهده کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، امین حسین رحیمی در جمع کارکنان تعزیرات حکومتی همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور، اظهار داشت: این ضایعه جامعه را در بهت فرو برد و برای ما خسارت بار بود و امسال سال نتیجه‌گیری اقدامات دولت بود ولی تقدیر الهی بر این بوده است.

وی با اشاره به ویژگی های شهید رئیسی، گفت: حدود 20 سال با شهید رئیسی از نزدیک کار کردم و ایشان بسیار اخلاق‌مدار، دلسوز، خستگی‌ناپذیر، جامع‌الاطراف و پیگیر بود و مدیریت و جایگاه ایشان باعث نشده بود ذره‌ای غرور و تکبر داشته باشد و می‌گفت هر زمان بخواهید من وقت دارم.

وزیر دادگستری عنوان کرد: در سفرهایی که با سایر روسای جمهور داشت و مذاکرات را دنبال می‌کردند ضمن رعایت رفتار دیپلماتیک به لحاظ ویژگی اخلاقی در پایان مذاکرات به سمت رفتار دوستانه متمایل بود و همین امر سبب نتیجه‌گیری مطلوب می‌شد.

رحیمی با اشاره به اینکه حضور میلیونی مردم و انسجام ملی را در مراسمات شهید رئیسی دیدیم، اعلام کرد: انسجام ملی را قبل از آن در مراسمات شهید سلیمانی و حماسه انتقام ایران از رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل دیدیم.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین موضوع انتخابات "مشارکت" است و بعد از آن انتخاب اصلح اهمیت دارد، گفت: امیدواریم در صحنه هشتم تیرماه حضور مردم در انتخابات حماسه دیگری را خلق کند.

وزیر دادگستری عنوان کرد: در زمان امام راحل تشخیص بر این شد تا تعزیرات حکومتی ایجاد شود، ولی هر زمان سخن از ساماندهی تعزیرات می‌شود متاسفانه با این نگاه که این سازمان موقتی بوده و یا قرار است منحل و ادغام شود، مواجه می‌شویم.

رحیمی با اشاره به اینکه به دنبال افزایش حقوق و تحقق افزایش حقوق کارکنان تعزیرات هستیم، گفت: در مورد تملیک ساختمان‌های اداری در شهرستان‌ها و  تخصیص زمین برای ساخت ساختمان اداره کل تعزیرات همدان اقدامات بسیار خوبی در این حوزه انجام گرفته است، چرا که این ساختمان مناسب نبوده و این اقدامات در زمان مناسبی انجام گرفته است.

وی با تقدیر از عملکرد اداره کل تعزیرات حکومتی همدان و با بیان اینکه مدیرکل تعزیرات همدان نخستین بانوی مدیر در تعزیرات کشور است، گفت: پیگیری‌های مدیرکل تعزیرات همدان در سطح استان و کشور بسیار جدی بوده و این که توانسته ماده 23 جهت ساخت ساختمان را دریافت کند بسیار قابل تقدیر است. 

وزیر دادگستری بیان کرد: ضمن اینکه باید با گران‌فروشی و تخلفات در بازار برخورد قاطعی انجام شود همچنین باید در احکام صادره دقت به خرج داد.

قیمت گوشت در همدان تک نرخی و متعادل‌سازی شد

مدیرکل تعزیرات همدان ضمن تشکر از حضور وزیر دادگستری با بیان اینکه اداره کل تعزیرات همدان در کلیه امور پیشرفت خوبی داشته است، گفت: در سال 1401 تعداد 16 هزار پرونده در همدان رسیدگی شد و در سال 1402 با عنایت به تحقق هدف کیفی‌سازی پرونده‌ها، سه هزار تقلیل در تعداد پرونده‌ها داشتیم که 44 هزار میلیارد تومان محکومیت و 200 میلیارد تومان وصولی در استان همدان بوده است.

مرضیه یونسی با اشاره به فعالیت 8 اداره شهرستانی و 19 رئیس شعبه در استان، بیان کرد: برخی پرونده‌های وصولی به مدت 11 سال در اجرای احکام باقی مانده بود که پرونده‌های عقب افتاده را با مجاهدت شبانه روزی همکاران به‌روزرسانی کردیم.

وی با بیان اینکه تعزیرات همدان به عنوان دبیر کمیته اقدام مشترک ستاد تنظیم بازار در استان فعالیت دارد، افزود: در ایام نزدیک به عید سعید قربان نرخ گوشت را با همکاری عشایر و تامین دام در استان تک نرخی و قیمت آن را هماهنگ با استان‌های دیگر ثابت کردیم.

آخرین اخبار ریاست جمهوری 1403 در استانها ,

انتهای پیام/

نظر شما