شناسهٔ خبر: 67323212 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خبرداد؛

افتتاح و بهره برداری از ۱۴۱ واحد مسکن روستایی در گرگان

گرگان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان از افتتاح و بهره برداری از ۱۴۱ واحد مسکن روستایی در شهرستان گرگان خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، داوود خسروی شامگاه شنبه در حاشیه بهره برداری از پروژه‌های بنیاد مسکن شهرستان گرگان که با حضور استاندار گلستان، نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار گرگان به صورت متمرکز در روستای کلاسنگیان برگزار شد اظهار کرد: امروز ۱۴۱ واحد مسکونی روستایی و ۱۸ طرح هادی روستایی افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها از دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ تا کنون اجرایی شده است، افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: از دهه فجر تا کنون بیش از ۴۷ هزار متر مربع از معابر خاکی ۱۸ روستای شهرستان گرگان آسفالت شده است.

خسروی افزود: طرح هادی روستای کلاسنگیان هم که با اعتبار ۳ میلیارد تومان در قالب دو هزار متر طول جدول کشی، ۱۰۰ متر مربع جداره سازی، یک کیلومتر طول جابجایی شبکه برق و ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع آسفالت توسط بنیاد مسکن شهرستان اجرایی شده است افتتاح و در اختیار اهالی این روستا قرار گرفت.

نظر شما