شناسهٔ خبر: 67323081 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

عکس| واکنش غافلگیرکننده هواداران درباره بازگشت بیرانوند به پرسپولیس

روز چهارشنبه ۳۰ خرداد خبر فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی پوش تیم پرسپولیس با این باشگاه همچون شوک بزرگی طرفداران این تیم را بهت زده کرد.

صاحب‌خبر -

فسخ ناگهانی قرارداد علیرضا بیرانوند مشابه مسائل رخ داده در پایان فصل بیست و دوم لیگ برتر بود که در روزهای نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر بیست و سوم عنوان شد علیرضا بیرانوند همراه با مدیر برنامه‌هایش با باشگاه استقلال وارد مذاکره شده و قصد جدایی از پرسپولیس را دارد.

تکرار این اتفاق درست بعد از یک سال، به شدت مورد انتقاد هواداران پرسپولیس قرار گرفت تا جایی که بسیاری از آنها در فضای مجازی و در شبکه‌های اجتماعی خواستار مسدود کردن همه راه‌های بازگشت علیرضا بیرانوند شدند. اما ظرف روزهای گذشته (بعد از چهارشنبه ۳۰ ام خرداد) اعلام شد که علیرضا بیرانوند ضمن ابراز پشیمانی از اقدامی که در جهت فعال کردن بند فسخ قراردادش انجام داده حالا می‌خواهد دوباره به پرسپولیس برگردد و در این تیم بماند.

در همین ارتباط، سایت خبرورزشی طی یک نظرسنجی از مخاطبانش پرسید باتوجه به شایعه پشیمانی علیرضا بیرانوند، اگر جای مدیرعامل پرسپولیس بودند با بازگشت مجدد این دروازه بان موافقت می کردند یا خیر؟ در این راستا ۴ گزینه هم مطرح شد. نکته قابل توجه این است که در این نظرسنجی که تاکنون بیش از ۳۲ هزار نفر در آن شرکت کرده‌اند ۵۸.۲ درصد از شرکت کنندگان(بیش از نیمی از رأی دهندگان) گزینه "خیر! شأن باشگاه مهمتر است" را انتخاب کرده اند. در همین نظرسنجی تنها ۱۲.۳ درصد گفته‌اند که "بیرانوند ارزش بخشیدن دارد"،  ۶.۳ درصد اعلام کرده‌اند که "پرسپولیس به او نیاز دارد" و ۲۳.۲ درصد نیز این موضوع را بی اهمیت تلقی کرده و رأی ممتنع داده اند.

عکس| واکنش غافلگیرکننده هواداران به بازگشت بیرانوند به پرسپولیس

نظر شما