شناسهٔ خبر: 67322842 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

«عیدانه» به‌نشر ویژه عید غدیر

جشنواره عید تا عید به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی از سوی انتشارات به‌نشر اجرا می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند کتاب مورد علاقه خود را با تخفیف ویژه خریداری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  انتشارات به‌نشر به مناسبت دهه ولایت و فرارسیدن عید سعید غدیر خم، در قالب جشنواره عید تا عید، تمامی آثار خود را با 20 درصد تخفیف به مخاطبان عرضه می‌کند.

این برنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی به صورت حقیقی و مجازی و جلب رضایت مخاطبان و علاقه‌مندان اجرا می‌شود. جشنواره عید تا عید از 28 خرداد مصادف با عید قربان آغاز به کارکرده و تا عید سعید غدیر ادامه دارد.

در این طرح تمامی آثار انتشارات به‌نشر با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی، گفتمان انقلاب اسلامی، ارزش‌های نظام ولایی و ... در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. افراد برای بهره‌مندی از تخفیفات انتشارات به‌نشر می‌توانند به فروشگاه‌ها و مراکز فروش کتاب انتشارات به‌نشر مراجعه کنند یا با کد تخفیف عیدانه behnashr eid Ghadir ویژه از سایت انتشارات به‌نشر آثار مورد علاقه خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

انتشارات به‌نشر با هدف ترویج فرهنگ کتاب وکتابخوانی و به کتاب به صورت مستمر و مناسبتی تخفیف‌هایی در عرضه کتاب به صورت مجازی و حقیقی در فروشگاه‌های انتشارات آستان قدس رضوی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما