شناسهٔ خبر: 67322794 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه استان البرز:

رئیس‌جمهور باید معتقد به ایستادگی در مقابل مستکبران باشد

کرج- فرمانده سپاه استان البرز گفت: رئیس جمهور باید اعتقاد راسخ برای ایستادگی در مقابل مستکبران به ویژه شیطان بزرگ را داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا حیدرنیا صبح یکشنبه در جمع ارکان تربیتی صالحین بسیج گفت: انقلاب اسلامی از روزهای ابتدایی خود، شاهد حوادث و وقایع تلخی بوده است اما به برکت داشتن امامین انقلاب و ملتی بزرگوار، هیچ دغدغه و نگرانی در ادامه مسیر آن نیست.

سردار حیدرنیا با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، اظهار داشت: جایگاه ریاست جمهوری، پر مشغله‌ترین و پرمسئولیت‌ترین دستگاه در جمهوری اسلامی ایران است و تقریباً تمام مراکز مدیریتی کشور در اختیار رئیس جمهور است و بیش از ۲۳۰ هزار پست مدیریتی در قوه مجریه وجود دارد که نشان دهنده‌ی اهمیت آن است.

وی افزود: دولت‌های مختلفی از ابتدای انقلاب تاکنون با آرا مردم بر مسند ریاست جمهوری قرار گرفتند و فراز و فرودهای بسیاری در بین دولت‌ها با گرایش‌های مختلفی بوده است.

فرمانده سپاه استان البرز، با اشاره به اهمیت جایگاه ریاست جمهوری، اظهار داشت: رئیس جمهور باید شخصیتی باشد که بتواند این دستگاه پر اهمیت، را خوب، هدایت و مدیریت کند.

وی با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار داشت: رهبری گفتند؛ انتخاباتی که پیش روی ماست، کار بزرگی است و اگر باشکوه برگزار شود، یک دستاورد بزرگ برای ایران است و حماسه‌ی انتخابات مکمل حماسه‌ی بدرقه‌ی شهیدان است.

وی افزود: اگر ایران قوی بخواهد کنش‌گری فعال در سطح بین‌المللی داشته باشد و منافع خود را حفظ کند و کام مردم را شیرین کند، احتیاج به یک رئیس جمهور قوی دارد که به فرموده مقام معظم رهبری، معتقد به مبانی انقلاب اسلامی باشد، آگاه به مسائل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و امنیتی کشور و جهان باشد، فعال و پرکار و آگاه باشد، خستگی‌ناپذیر و دارای روحیه کار و تلاش باشد.

سردار حیدرنیا با ابراز خرسندی از عملکرد شهید رئیسی، اظهار داشت: بعد از خباثت‌های رژیم صهیونیستی در شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و تعدی به کنسولگری ایران، نیروهای مسلح برای پاسخ به این جنایت‌ها نیاز به مصوبه شورای امنیت ملی که رئیس آن، رئیس جمهور بود، داشتند تا عملیات بزرگ وعده صادق انجام پذیرد که با موفقیت انجام شد به گونه‌ای که دشمن جرأت پاسخ به آن را نیافت.

وی یادآور شد: شهید رئیسی در طول ۳۳ ماه خدمت صادقانه، ۴۷ بار سفر استانی به استان‌ها داشت و در راه خدمت به مردم به فیض عظمای شهادت نائل آمد، نمی‌شود رئیس جمهوری در داخل اتاق‌های در بسته بنشیند، اما مشکلات مردم را حل کند، ما نیاز به رئیس جمهور پرتلاش و فعال داریم.

سردار حیدرنیا تصریح کرد: سپاه در طول انقلاب، در هیچ ماجرایی عضو خنثی نبوده است، وظیفه همه ما بسیجیان در اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش در جهت ایجاد مشارکت حداکثری است، چرا که مشارکت بالا یک مؤلفه امنیت‌ساز در هر نظامی است.

وی ادامه داد: مرز حرکت بسیجیان در انتخابات تا رسیدن به لبه مصداق گزینه اصلح ادامه خواهد داشت و مطلقاً در معرفی شخص کاندیدای اصلح، ورود نخواهد کرد.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: رئیس جمهور باید ولایتمدار باشد و در عمل، همانند شهید رئیسی، قدرت اجرایی کردن تدابیر و منویات مقام معظم رهبری را داشته باشد.

وی افزود: رئیس جمهور باید اعتقاد راسخ برای ایستادگی در مقابل مستکبران به ویژه شیطان بزرگ را داشته باشد، معتقد به دفاع از مستضعفین و مظلومین تمام بلاد مسلمین باشد و قدرت جسارت در مقابل دشمن را داشته باشد.

سردار حیدرنیا در پایان ضمن تاکید مجدد بر مشارکت در انتخابات، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم، به کمک نظام بیاییم و ان‌شاءالله با مشارکت حداکثری ملت عزیز ایران اسلامی، رئیس جمهوری انتخاب شود که با پیروی از ولی فقیه شاهد ایران سرافراز باشیم.

نظر شما