شناسهٔ خبر: 67322771 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

ترامپ:

بایدن به زودی آمریکا را وارد جنگ جهانی سوم خواهد کرد

دونالد ترامپ در سخنرانی خود بار دیگر ضمن اشاره به مشکلات دولت بایدن، از او انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

 جو بایدن ، رئیس جمهور آمریکا به زودی آمریکا را وارد جنگ جهانی سوم خواهد کرد. این نظر را دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا و نامزد حزب جمهوری خواه در گردهمایی با حامیان خود در فیلادلفیا (پنسیلوانیا) مطرح کرد.

ترامپ گفت: «در زمان جو بایدن، بدترین رئیس جمهور کشورمان، جهان در آتش است. این رئیس جمهور خیلی وحشتناک ما را به جنگ جهانی سوم می‌کشاند. ما به زودی در جنگ جهانی سوم خواهیم بود.»

به گفته وی، در زمان رئیس جمهور فعلی آمریکا، جنایت در این کشور از کنترل خارج شده، «اروپا در هرج و مرج است» و خاورمیانه در حال «انفجار» است.

رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: بنابراین در ماه نوامبر مردم پنسیلوانیا به جو بایدن می‌گویند: «اخراج شدی، برو برو!»

ترامپ: نمی‌دانم بایدن می‌داند که زنده است یا نه

دونالد ترامپ در سخنرانی در مراسم ائتلاف ایمان و آزادی در واشنگتن دی سی بار دیگر به شدت از سیاست‌ها و وضعیت جو بایدن، جانشین خود انتقاد کرد و تاکید کرد که «نمی‌دانم [او]می‌داند که زنده است یا نه» و مدعی شد که جو بایدن «ضریب هوشی پایینی دارد. رویکرد بایدن و دولتش به روسیه اجازه داد تا عملیات نظامی در اوکراین را آغاز کند.»

علاوه بر این، ترامپ نقش خود را در امضای توافقنامه آبراهام و چندین کشور عربی که موجب صلح موقت در خاورمیانه شد، به عموم مردم یادآور شد. پیشتر گزارش شده بود که دونالد ترامپ سعی خواهد کرد از هوش کاهش یافته بایدن در مناظره استفاده کند.

بایدن به زودی آمریکا را وارد جنگ جهانی سوم خواهد کرد

ترامپ: بایدن مرز‌های ما را محو کرد

ترامپ، جو بایدن را متهم کرد که مرز‌های این کشور را با عدم توقف هجوم مهاجران از بین برده است. ترامپ در سخنرانی در مراسم ائتلاف ایمان و آزادی در واشنگتن دی سی اعتراف کرد که مشکل مرز‌ها در سال ۲۰۱۶ وجود داشت، اما تاکید کرد که در مقایسه با وضعیت فعلی «بد» نبود.

ترامپ بار دیگر تاکید کرد که ۵ نوامبر، روز انتخابات ۲۰۲۴، یکی از مهم‌ترین روز‌های تاریخ این کشور است. او بایدن را به عنوان «تهدیدی برای دموکراسی» مورد انتقاد قرار داد.

 

نظر شما