شناسهٔ خبر: 67322396 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفت‎وگو با مهر مطرح شد؛

توزیع ۱۵۰۰۰ پرس غذا به مناسبت عید غدیر در صومعه سرا

صومعه سرا- رییس اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا از توزیع ۱۵۰۰۰ پرس غذای گرم و برگزاری برنامه‌های فرهنگی به مناسبت عید غدیر در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام علیرضا ابراهیم زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با تبریک ایام دهه ولایت اظهار کرد: برگزاری ایستگاه صلواتی جشن‌ها و فضاسازی شهر در راستای بزرگداشت عید غدیر، زمینه ساز آشنایی نسل جوان با واقعه غدیر و شناخت امام علی (ع) است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا افزود: اقدامات خوبی از سوی خیرین و گروهای جهادی، هیأت مذهبی، ائمه جماعات مساجد دستگاه‌های فرهنگی، مجمع بانوان هیأت امنای مساجد، شهرداری‌های و نیروهای نظامی و انتظامی در راستای بزرگداشت غدیر طراحی و برنامه ریزی شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا از توزیع ۱۵ هزار پرس غذای گرم و برگزاری برنامه‌های فرهنگی به مناسبت عید غدیر در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: مراسم عید سعید غدیر خم در ۵ شهر و ۵ بخش تابعه شهرستان صومعه سرا با ۵۰ برنامه در مساجد هیئات مذهبی مراکز قرآنی کانون‌های فرهنگی تبلیغی مساجد برگزار می‌شود.

وی به برنامه‌های این ایام اشاره کرد و گفت: تشکیل ستاد غدیر، پخت آش، بر گزاری ویژه برنامه شهدای خدمت، تکریم واقعه غدیر و محفل انس با قرآن قاریان بین المللی در خیابان مجاور مسجد ولی عصر (عج) صومعه سرا همراه با جوایز نفیس و قرعه کشی هزینه ۸ نفر هوایی به مشهد مقدس، برپایی موکب و ایستگاه صلواتی، اعزام مبلغین و مبلغات و مداحان و قاریان قرآن در این برنامه‌ها، دیدار با خانواده معظم شهدای سادات از شاخص ترین این برنامه‌ها است.

نظر شما