شناسهٔ خبر: 67322352 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

در انتظار رونمایی تیم لژیونر جوان ایران؛

سپاهان در آستانه از دست دادن ستاره جام جهانی

انتظار می‌رفت اسماعیل قلی‌زاده پس از درخشش در جام جهانی در لیگ برتر هم با سپاهان بدرخشد اما اتفاقاتی رخ داده که او را از اردوهای این تیم دور کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، آکادمی سپاهان در سال‌های اخیر بدون شک یکی از بهترین و حتی شاید بتوان گفت بهترین آکادمی ایران بوده و بازیکنان سرشناسی به فوتبال ایران معرفی کرده است که ورزش سه بارها به موفقیت‌های این باشگاه در آکادمی پرداخته است. یکی از این بازیکنان اسماعیل قلی‌زاده ستاره تیم ملی نوجوان و جوانان است. قلی‌زاده که برای اولین بار نام او در مسابقات کافا مطرح شد، یکی از بازیکنان برتر ایران در جام جهانی نوجوانان بود و در کنار بازیکنانی مثل کسری طاهری، آرشا شکوری، رضا قندی‌پور، از ستاره‌های این تیم بود.

اوج درخشش این بازیکن در دیدار مقابل برزیل بود و در دقیقه ۷۳ با زدن گل سوم ایران، کامبک تیم ملی را مقابل برزیل کامل کرد تا شگفتی جام را به نام ایران ثبت کند. درخشش قلی‌زاده در دیدار با مراکش نیز ادامه داشت و تک‌گل ایران در برابر مراکش نیز با ضربه سر فوق‌العاده این بازیکن به ثمر رسید.

2046788

پس از پایان جام جهانی گمان می‌رفت که قلی‌زاده تبدیل به یکی از ستاره‌های تیم مورایس شود و مانند سایر بازیکنان تیم ملی نوجوانان، قلی‌زاده نیز در لیگ برتر پا به توپ شود. از آن تیم ملی که در جام جهانی همه نگاه‌ها را به خود جلب کرده بود، ابوالفضل زمانی، ماهان صادقی، امیرمحمد رزاق‌نیا، حسام نفری، رضا قندی‌پور، آرشا شکوری و عرفان درویش‌عالی و ... برای تیم‌های خود در لیگ برتر به میدان رفتند. هرچند قلی‌زاده مدتی با تیم بزرگسالان سپاهان تمرین کرد و در دیدار با گل‌گهر دقایقی فرصت بازی برای سپاهان پیدا کرد، اما ناگهان از لیست  تیم بزرگسالان کنار گذاشته شد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که قلی‌زاده در مسابقات جام جهانی نوجوانان در جمع ۱۰ بازیکن شگفت‌انگیز و استعداد برتر جام جهانی بود و در مسابقات جام ملت‌های آسیا در رده سنی نوجوانان در تایلند در جمع چهار بازیکن برتر این رقابت‌ها انتخاب شده بود.

در روزهایی که سپاهان از دوران اوج خود فاصله گرفته بود و قلی‌زاده از تیم بزرگسالان کنار گذاشته شده بود، این بازیکن با انتشار یک استوری عنوان کرده بود که دلش می‌خواهد در این شرایط به سپاهان کمک کند اما این استوری دقایقی پس از انتشار از پیج او پاک شد.

2046789 قلی‌زاده پس از درخشش در جام جهانی به عضو ثابت تمرینات سپاهان بدل شده بود، اما به یکباره دیگر شاهد حضور او در باغ فردوس و مسابقات سپاهان نبودیم.

قلی‌زاده که پس از بازگشت از مسابقات کافا در گفت‌وگو با سایت باشگاه سپاهان اعلام کرده بود علاقه دارد از سپاهان به رئال مادرید ترانسفر شود حالا به نظر می‌رسد در آستانه جدایی از سپاهان است.

در روزهایی که شایعه جدایی برخی از بازیکنان سپاهان از این تیم به گوش می‌رسد، حفظ قلی‌زاده برای این باشگاه می‌تواند نقطه مثبت نقل و انتقالات برای سپاهان باشد.
بدون شک ستاره‌ای که در جام جهانی درجمع برترین‌ها باشد زیر ذره‌بین باشگاه‌های اروپایی خواهد رفت و شاید در آینده‌ای نه چندان دور این بازیکن به یکی از باشگاه‌های اروپایی ترانسفر شود.

نظر شما