شناسهٔ خبر: 67322351 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

(تصاویر) آپارتمان باریکی که با یک نقاشی مشهور شد!

این نقاشی دیواری زیبا موجب شده تا رنگ و سرزندگی به خانه‌ای با رنگ‌های بیشتر خنثی افزوده شود.

صاحب‌خبر -

این خانه بلند و باریک در شهر دهلی نو، هند، توسط اسپیسز آرکیتکتس (Spaces Architects@KA) طراحی شده است.

به گزارش عصر ایران، عنصری منحصر به فرد و مسحور کننده در این خانه وجود دارد و آن یک نقاشی دیواری بزرگ است.

(تصاویر) آپارتمان باریک هندی که با یک نقاشی مشهور شده است!

نقاشی دیواری؛ نقطه ای کانونی در خانه

این نقاشی دیواری زیبا نقطه کانونی خانه است و چندین طبقه را پوشش می دهد. نقاشی دیواری فضای قابل توجهی را در خانه به خود اختصاص داده و به عنوان یک اثری هنری به زیبایی با فضای نشیمن ادغام شده است.

نقاشی دیواری رنگارنگ شامل درختی همراه با برگ ها، گل ها و پرندگان می شود. راهروهای داخلی خانه منظره ای بدون مانع و آشکار از این نقاشی دیواری ارائه می کنند. بازدیدکنندگان می توانند با آرامش به این اثر هنری خیره شده و آن را تحسین کنند.

این نقاشی دیواری زیبا موجب شده تا رنگ و سرزندگی به خانه ای با رنگ های بیشتر خنثی افزوده شود. نورگیر در نظر گرفته شده برای خانه نیز اجازه ورود نور طبیعی به فضای داخلی را داده و با ایجاد جلوه ای جالب بر جذابیت خانه می افزاید.

(تصاویر) آپارتمان باریک هندی که با یک نقاشی مشهور شده است!

خانه ای باریک اما جادار در دهلی نو

همانطور که در دیگر قسمت های خانه قدم می زنید، با فضایی راحت روبرو می شوید که برای یک خانواده پنج نفره طراحی شده است. این خانه جادار در مکانی کوچک و باریک به ابعاد 6 متر در 18 متر قرار گرفته است. طبقه همکف خانه می تواند برای میزبانی مراسم رسمی استفاده شود زیرا شامل یک سالن بزرگ و فضای غذاخوری می شود. یکی از دیوارها با نیمکت چوبی زیبا پوشش داده شده است. این خانه همچنین شامل یک اتاق نشیمن رسمی است.

طبقه اول خانه دارای یک اتاق خواب با حمام اختصاصی، یک آشپزخانه و یک فضای پوجا برای عبادت و کسب آرامش روزانه است. این طبقه برای پاسخ به نیازهای پدر خانواده طراحی شده است. اتاق خواب همانند حمام دارای تزئینات طلایی است. با استفاده از کاغذ دیواری روی یک دیوار رنگ بیشتری به فضا وارد شده است. در اتاق پوجا نیز از کاشی های کف طرح دار و کاغذ دیواری استفاده شده است.

(تصاویر) آپارتمان باریک هندی که با یک نقاشی مشهور شده است!

مسیرهایی برای تهویه در سراسر خانه در نظر گرفته شده اند که امکان جریان هوای تازه به طور طبیعی را فراهم می کنند. نورگیر خانه افزون بر دسترسی به نور خورشید، وابستگی به نور مصنوعی در طول روز را نیز کاهش می دهد.

طبقه دوم خانه برای دو دختر خانواده طراحی شده است. اتاق های خواب بازتاب مستقیمی از شخصیت ها، آرزوها و خواسته های آنها است. این اتاق ها امکان برخورداری از مقداری استقلال در یک خانه خانوادگی را فراهم می کنند. طبقه سوم خانه نیز دارای یک اتاق خواب همراه با حمام اختصاصی و فضایی برای مطالعه با صندلی کنار پنجره است.

نظر شما