شناسهٔ خبر: 67322157 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

گزارش مهر از لرستان؛

ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور کارآمد/ مردم چه می‌گویند؟

خرم‌آباد - مردم لرستان ویژگی یک رئیس‌جمهور کارآمد، توانمند و اصلح را بر شمردند و بر مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کردند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ۸ تیرماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد، با اعلام اسامی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان کار تبلیغات انتخاباتی کاندیداها، ارائه برنامه‌های آنها در صداوسیما، معرفی رؤسای ستادها، فعالیت ستادهای انتخاباتی و… در استان‌های مختلف کشور از جمله لرستان آغاز شده است.

فضای لرستان طی روزهای اخیر انتخاباتی شده است و هر کدام از ستادهای نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در حال برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های مختلف معرفی کاندیداهای خود هستند.

مردم لرستان از رئیس‌جمهور آینده خواسته‌ها و مطالباتی دارند و ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور برای انتخاب را ولایت‌مداری، کارآمدی، ضدفساد بودن، عدالت‌محور بودن، مدیر، دارای برنامه و اصلح بودن، عنوان می‌کنند.

ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور کارآمد/ مردم چه می‌گویند؟

همچنین مشارکت حداکثری این روزها به کلیدواژه‌های سرنوشت‌ساز انتخابات تبدیل‌شده است، مسئولان لرستان از تدارک زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه می‌گویند و مردم نیز خود را آماده حضوری پرشور و حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری می‌کنند.

رئیس‌جمهور آینده باید به فکر جوانان و ضدفساد باشد

یک شهروند الیگودرز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: اگر مردم ما آگاهی سیاسی داشته باشند و بدانند رأی آنها چه تأثیری برای سرنوشت کشور دارد، قطعاً روی رأی خود فکر می‌کنند.

وی عنوان کرد: پس همه مردم پای صندوق رأی بیایند و رأی خود به صندوق بیندازند.

ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور کارآمد/ مردم چه می‌گویند؟

یک شهروند دورودی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در انتخابات ریاست‌جمهوری به کسی رأی می‌دهیم که دنباله‌رو راه شهید «رئیسی» باشد.

وی افزود: در ابتدا مشارکت مردم در انتخابات خیلی مهم است.

این شهروند دورودی در ادامه سخنان خود، تأکید کرد: سپس فردی که به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود باید دارای ویژگی‌هایی از جمله اصلح بودن، عدالت‌محور، ضدفساد و به فکر مردم و جوانان باشد.

رئیس‌جمهور آینده باید به‌دوراز حواشی به فکر معیشت و اقتصاد مردم باشد

یک شهروند خرم‌آبادی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور، اظهار داشت: فردی که به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود باید ولایت‌مدار، خستگی‌ناپذیر، صداقت در گفتار و کردار داشته باشد.

ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور کارآمد/ مردم چه می‌گویند؟

وی در ادامه افزود: همچنین یک رئیس‌جمهور باید به دور از حواشی به مسائل اقتصادی بیشتر از مسائل دیگر توجه کند.

وظیفه ما این است که در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و کسی را انتخاب کنیم که اصلح و توانمند و کارآمد باشد شهروند دیگر خرم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: من از رئیس‌جمهور آینده انتظار دارم که مشکل مسکن، بیکاری و معیشت مردم را حل کند.

وی تصریح کرد: همچنین وظیفه ما این است که در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و کسی را انتخاب کنیم که اصلح و توانمند و کارآمد باشد.

شهروند دیگر خرم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به‌عنوان یک ایرانی تکلیف شرعی و قانونی ما است که در انتخابات شرکت کنیم.

ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور کارآمد/ مردم چه می‌گویند؟

وی ادامه داد: ما باید پای آرمان‌های امام و انقلاب بایستیم و با حضور حداکثری در انتخابات، شخص اصلح و مدیر را انتخاب کنیم.

پیش‌بینی ۱۶۳۷ شعبه اخذ رأی در لرستان

احسان یاوری رئیس ستاد انتخابات لرستان نیز دراین‌رابطه، اظهار داشت: از زمان ابلاغ وزارت کشور برای شروع فرایند انتخابات و تشکیل هیئت‌های اجرایی، ستاد انتخابات لرستان شکل‌گرفته و احکام اعضای ستاد نیز صادر شده است.

وی با بیان اینکه آموزش برخط فرمانداران و بخشداران در حال انجام است، بیان کرد: طبق تصمیم هیئت نظارت، برای انتخابات ریاست‌جمهوری در هشتم تیرماه دو مدرک شناسنامه و کارت ملی معتبر بوده و برای ایرانیان مقیم خارج از کشور، گذرنامه نیز معتبر است.

ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور کارآمد/ مردم چه می‌گویند؟

رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به اینکه هیئت‌های اجرایی انتخابات در استان شکل‌گرفته‌اند، افزود: دستگاه‌های احراز هویت پس از به‌روزرسانی در تهران، در سطح حوزه‌های انتخابیه توزیع شده و در اختیار فرمانداری‌ها قرار گرفته است.

یاوری، گفت: هزار و ۶۳۷ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان پیش‌بینی‌شده است.

وی گفت: هماهنگی لازم با دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای تأمین امنیت و سلامت انتخابات انجام شده است.

ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور کارآمد/ مردم چه می‌گویند؟

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به آغاز تبلیغات انتخابات، عنوان کرد: ستادهای تبلیغاتی در استان‌ها و شهرستان‌ها زمانی به رسمیت شناخته می‌شوند که نماینده‌های خود را معرفی کنند.

یاوری، افزود: شرایط و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشکوه در لرستان فراهم است و امیدواریم با تقید به قانون و رعایت چارچوب‌ها، انتخاباتی سالم، پرشور و رقابتی در استان برگزار شود.

ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور کارآمد/ مردم چه می‌گویند؟

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ۸ تیرماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز انتخابات، ۶ نامزدی که صلاحیت آنها توسط شورای نگهبان احراز شده است، فرصت تبلیغات دارند.

نظر شما