شناسهٔ خبر: 67322032 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

رسانه ملی در اختیار نامزدهاست/ در گذشته محدودیت فنی داشتیم

عطیه موذن

یکی از مدیران صداوسیما با اشاره به برنامه های مختلف در تلوبیون و شبکه‌های سیما بیان کرد که رسانه ملی به معنای واقعی رسانه جمهور شده و فرصت‌های برابر در اختیار نامزدها قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

شاهید مظفری مدیر مرکز طرح، برنامه و بودجه سازمان صداوسیما با اشاره به راه اندازی استودیوهای اختصاصی نامزدهای ریاست جمهوری در تلوبیون و در حاشیه بازدیدی که از این استودیوها داشت به خبرنگار مهر گفت: امروز رسانه ملی به معنای واقعی رسانه جمهور شده و در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری به سمتی حرکت می‌کند تا فرصت‌های برابری بر اساس راهبرد خود در اختیار نامزدها قرار دهد.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌هایی که در شبکه‌های مختلف وجود دارد، ادامه داد: در گذشته به لحاظ تعداد کانال‌ها و امکانات فنی در محدودیت قرار داشتیم امروز در بستر فن آوری و تکنولوژی نوین این امکان فراهم شده که رسانه بتواند امکان انتخاب اصلح را فراهم کند. انتخاب اصلح زمانی محقق می‌شود که فرصت‌های برابر برای نامزدها فراهم بشود و همه مردم بتوانند آگاهی خود را نسبت به ویژگی نامزدها ارتقا بدهند.

مظفری تصریح کرد: خوشبختانه معاونت فضای مجازی صداوسیما با تدابیری که اتخاذ کرده و زیرساخت‌هایی مانند تلوبیون، آرا و رسانه‌های وابسته به آن برای هر نامزد توانسته یک استودیو ویژه و کانال تلویزیون ویژه فراهم کند. سازمان ساترا نیز این امکان را فراهم کرده که به صورت آی فریم برای تمامی نامزدها در تمامی پلتفرم‌ها تبلیغات خود را به آگاهی عموم برساند.

مدیر طرح، برنامه و بودجه سازمان صداوسیما در ادامه درباره مخاطبان این شبکه‌های مجازی در تلوبیون یادآور شد: مخاطب امروز در واقع مخاطب نیسست بلکه پیام‌گیر فعال است که زندگی دوم خود را در فضای مجازی می‌گذراند و یک زیست بوم جدید برای خود درست کرده است.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای عوامل فنی و همکاران معاونت فضای مجازی اظهار کرد: امیدوارم این عزیزان بر اساس ۲ اصل عدالت و هویت محوری که مورد تاکید ریاست سازمان است در این دوره هویت ملی را با حفظ تنوع گرایی ارتقا دهند و عدالت گستری را با توزیع ظرفیت‌های رسانه‌ای به صورت عادلانه بین نامزدها نشان دهند.

نظر شما