شناسهٔ خبر: 67321869 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

با آمار هر دو بازی یک گل یا پاس گل

از دست دادن ترابی، کابوس تابستانی پرسپولیس

از دست دادن مهدی ترابی به عنوان یکی از ستاره.های بی جانشین پرسپولیس در فصول اخیر می‌تواند کابوس تابستانی هواداران این تیم باشد.

صاحب‌خبر -

شنبه دوم تیرماه ، اولین روز تابستانی باشگاه پرسپولیس بود که به نوعی رسما تحرکات نقل و انتقالاتی باشگاه از این روز کلید خورد و البته اخبار نگران کننده و ماجراهای هرساله را با خود همراه آورد.
مهمترین خبر پیرامون نقل و انتقالات پرسپولیس ماجرای مربوط به مهدی ترابی است و اینکه به نظر می‌رسد ستاره سرخ‌ها با باشگاه به توافق نرسیده و نمی‌خواهد قرارداد جدیدی امضا کند.
واقعیت اینکه باشگاه پرسپولیس به او پیشنهاد قرارداد 20 میلیاردی داد که آپشن آن هم 5 میلیارد تومان است اما انگار وینگر تکنیکی و ملی پوش سرخ‌ها این پیشنهاد را نپذیرفته و احتمال تمدیدش بسیار ضعیف شده است.
از سوی دیگر بحث پیشنهاد تراکتور به ترابی در میان است که قطعا رقمی بالاتر از سرخ‌ها دارد تا جایی که  در این باره اعداد عجیب و غریبی به گوش می‌خورد.
به هر حال در مورد ماندن یا رفتن ترابی از پرسپولیس هنوز هیچ چیز قطعی نیست و با اینکه تمام اخبار حول محور پررنگ شدن احتمال جدایی او از پرسپولیس می‌گردد اما بعید نیست سر آخر با چند میلیارد تومان بیشتر یا آپشن‌هایی جذاب‌تر در این تیم ماندنی شود.

1964045

تجربه بازی‌های نقل و انتقالاتی بازیکنان و مدیر برنامه‌هایشان نشان داده در فصل تابستان هیچ خبری در حوزه نقل و انتقالات تا زمان رسمی شدن واقعیت ندارد و نمی‌توان قطعا باورش کرد.

در عین حال اگر سوی دیگر قضیه را نگاه کنیم جدایی ترابی می‌تواند ضرر بزرگی برای پرسپولیس باشد و چیزی شبیه کابوس فصل آینده سرخ‌ها را تهدید کند. ترابی در پنج قهرمانی لیگ برتر همراه پرسپولیس بوده و البته دو جام حذفی و دو سوپرجام هم با این تیم به دست آورده است.

با این وجود آمار او در تاثیر مستقیم روی گل‌ها برای این تیم بی نظیر بوده است. او در مجموع 179 بازی برای پرسپولیس انجام داده که 40 گل زده و 50 پاس گل داده است. این یعنی که او در هر دو بازی به صورت میانگین یا گل زده یا پاس گل داده است تا در نیمی از بازی‌هایی که با پیراهن پرسپولیس به میدان رفته تاثیر مستقیم در گل داشته باشد.
این آمار می‌تواند ثابت کند ترابی یکی از ستاره‌های برجسته فصول اخیر پرسپولیس بوده و با این حساب از دست دادن او برای این باشگاه ضرر بزرگی خواهد داشت که جبرانش بسیار دشوار خواهد بود.

نظر شما