شناسهٔ خبر: 67321814 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

باشگاه استقلال این بار گل به خودی نزد

با دعوت از جواد نکونام برای ادامه همکاری با استقلال و اعتماد به قراردادی که فصل گذشته با او بسته شد، استقلال برخلاف سالهای قبل در مهم‌ترین مرحله فصل لااقل یک گل به خودی کمتر زد!

صاحب‌خبر -

با مروری بر اتفاقات سال‌های گذشته میبینیم استقلال در چنین روزهایی دائماً به لحاظ مدیریتی و کادرفنی دچار مشکلات بود و یک فصل به خاطر نداشتن سرمربی و یک فصل به خاطر نداشتن مدیرعامل، درگیری های بی دلیل داشت. برخی اوقات نیز به خاطر نبود هر دو نفر دوران بدنسازی و مسابقات دوستانه پیش فصل را با دشواری سختی پشت سر می‌گذاشت.

اما حالا استقلال با اعتماد به قرارداد سه ساله جواد نکونام و سپردن دوباره این تیم به دست سرمربی فصل قبلش، لااقل این زمان را از دست نمی‌دهد و می‌توان گفت که استقلال فعلاً نسبت به سال‌های گذشته یک بر صفر از روزهای قبل خودش پیش است و می توان این را به فال نیک گرفت.

حالا جواد نکونام باید با برنامه‌ریزی و دقت کامل نسبت به روزها و هفته‌های آینده به فکر جذب بازیکنان مورد نظر خود باشد، تدارک اردو و بازی تدارکاتی ببیند و با یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده‌ یک تیم قدرتمند را به لیگ برتر بفرستد.

در سال‌های گذشته همواره استقلال در پایان فصل سرمربی خود را از دست داد و این بار برای نخستین بار می‌تواند با در اختیار داشتن کادرفنی قبلی خود به استقبال مسابقات فصل جدید برود. بیاد داریم استراماچونی در میانه‌های فصل از این تیم رفت، فرهاد مجیدی بعد قهرمانی از استقلال خداحافظی کرد، ریکاردو ساپینتو نتوانست برای سال دوم در استقلال بماند یا در سال‌های قبل‌تر اتفاقاتی مشابه مثل قطع همکاری با وینفرد شفر افتاد که همه و همه این موضوع را مشخص می‌کند که استقلال این بار با اعتماد به نفس بیشتری می‌تواند خودش را برای رقابت‌های فصل جدید آماده کند.

بیشتر بخوانید: هایجک استقلال از پرسپولیس؛ این ملی پوش با هیچ متری شاگرد نکونام نیست/ استقلال جواد با قایدی و محبی هم کیروشی بازی می‌کرد!

نظر شما