شناسهٔ خبر: 67321713 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

ادعای عجیب ستاره لیگ برتری؛ هم استقلالی‌ام هم پرسپولیسی!

یکی از بازیکنان لیگ برتری، شیوه جالبی را برای بازارگرمی در پیش گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل از خبرورزشی: در فصل نقل و انتقالات هر چیزی شدنی است و کلا نباید از هر خبری متعجب شد. بازیکنان و ایجنت‌هایشان از هر روشی برای بستن قرارداد بالاتر استفاده می‌کنند و در این راه رقابت تنگاتنگی با هم دارند.

ادعای عجیب ستاره لیگ برتری؛ هم استقلالی‌ام هم پرسپولیسی!

یکی از بازیکنان لیگ برتری که فصل خوبی را پشت سر گذاشت و اسمش سر زبان‌ها افتاد، طی روزهای اخیر دست به اقدام جالبی زد که در نوع خودش عجیب هم بود. این بازیکن که هم مورد توجه پرسپولیس و هم مدنظر استقلال قرار گرفته، با هر دو تیم مذاکراتی را انجام داده و در جلسه با آن‌ها حضور پیدا کرده است. بازیکن مذکور ضمن اینکه رقم بسیار بالایی به هر دو تیم پیشنهاد داده،دست به اقدام عجیبی هم زده است.

او در صحبت با مدیران پرسپولیس عنوان می‌کند که به شدت پرسپولیسی و از بچگی آرزویش پوشیدن پیراهن پرسپولیس بوده است. به همین خاطر کمی از خواسته‌اش کوتاه خواهد آمد و به اصطلاح تخفیف خواهد داد. این بازیکن همین صحبت‌ها را هم در جلسه با مدیران استقلال مطرح کرده بود و به آن‌ها اعلام کرد که به شدت استقلالی است و علاقه زیادی دارد تا پیراهن آبی را برتن کند.

بعد از گفتن این صحبت‌ها با منت فراوان بازیکن مورد نظر کمی‌از قیمت اولیه خود کوتاه می‌آید تا به نوعی به باشگاه مقابل لطف کرده باشد. این بازیکن که البته به تازگی هم مطرح شده، هنوز با هیچکدام از تیم‌های خواهان خود به توافق نرسیده است و با سرعت زیاد مشغول بازارگرمی است تا بتواند بالاترین قرارداد ممکن را ببنند و به نوعی یک شبه پولدار شود!

 
 
 
 

نظر شما