شناسهٔ خبر: 67321707 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مقصر اصلی حذف لهستان: رابرت لواندوفسکی

پس از حذف لهستان در یورو 2024، رابرت لواندوفسکی، کاپیتان این تیم سوژه انتقادات شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال لهستان با وجود درخشش رابرت لواندوفسکی، کاپیتان خود، در مرحله گروهی یورو 2024 حذف شد و این ناکامی، انتقادهای زیادی را متوجه این تیم و لواندوفسکی کرده است. لواندوفسکی که به دلیل مصدومیت، بازی اول مقابل هلند را از دست داده بود، در دیدار دوم مقابل اتریش در نیمه دوم به میدان رفت. او در این بازی عملکرد قابل قبولی داشت، اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

یکی از این منتقدان، ماچی ژورافسکی، کاپیتان سابق تیم ملی لهستان بود. او در مصاحبه‌ای گفت: "من حرف‌های لواندوفسکی را متوجه نمی‌شوم. او می‌گوید که نمی‌دانسته چقدر آماده بوده است. اما به نظر من، با توجه به اینکه او چندین هفته است که بازی می‌کند، باید از نظر جسمانی آماده باشد. صحبت کردن او در مورد اینکه "نمی‌دانستم چقدر آماده هستم، به همین دلیل در نیمه دوم بازی کردم" منطقی نیست."

رومان کولتون، کارشناس دیگر فوتبال، نیز در صحبت‌هایی به انتقاد از لواندوفسکی پرداخت. او گفت: "مشخص است که لواندوفسکی از این نتیجه عصبانی است. ما در مقابل اتریش هیچ‌کاره بودیم. اتریش تیم قدرتمندی نیست، اما در مقابل ما مثل یک تیم غول‌پیکر بازی کردند."

2046719

حذف لهستان از یورو 2024، یک ناکامی بزرگ برای این تیم بود و به نظر می‌رسد که انتقادها به لواندوفسکی تا مدت‌ها ادامه خواهد داشت.

نظر شما