شناسهٔ خبر: 67321617 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آخرین وضعیت ورزشگاه تختی برای میزبانی از لیگ برتر

علی جوادی می‌گوید بیشتر بخش‌های ورزشگاه تختی آماده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد ضعف تهران در زیرساخت‌های ورزشی گفت: یکی از ضعف‌های استان تهران کمبود فضای ورزشی است. فضای ورزشی خوب در استان تهران در اختیار فدراسیون‌هاست و این ضعف منحصرا برای استان تهران است. نیاز به تخصیص منابع بیشتر است تا اداره کل ورزش و جوانان تهران بتواتد با توسعه زیرساخت‌های ورزشی، امکانات را برای تمام تیم‌های لیگ برتری تمام رشته‌ها فراهم کند.

او در مورد وضعیت ورزشگاه تختی گفت: در ورزشگاه تختی، آنچه مربوط به برگزاری مسابقات است، آماده شده است‌. زمین چمن، سکوها، اسکوربرد، نور و صوت آماده است. پیست تارتان نیاز به تعمیر دارد و باید گیت‌ها آماده شود. قرار است امروز یک تیمی از فدراسیون بازدید کنند. ما دنبال تامین اعتبارات بودیم تا زیرسازی چمن و نگه‌داشت چمن را انجام دهیم. 

جوادی در مورد ورزشگاه آزادی گفت: من اعلام کرده بودم که فصل آینده و در چند هفته ابتدایی ورزشگاه آزادی نمی‌تواند میزبانی کند. البته شرکت توسعه و تجهیز دستور تسریع در روند آماده‌سازی را دارد و باید خیلی سریع‌تر برساند. ولی یک ورزشگاه جایگزین آزادی در تهران نیاز است. این برای دیگر تیم‌های تهرانی مثل هوادار هم نیاز است‌.

نظر شما