شناسهٔ خبر: 67321156 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مشهد میزبان بیست‌وچهارمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم ویژه بانوان

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شمال شرق کشور از برگزاری بیست‌وچهارمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم ویژه بانوان شاغل و خانواده‌ها به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام محمد عدیده، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، اظهار کرد: بیست‌وچهارمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم ویژه بانوان شاغل و خانواده‌ها به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فعالیت‌های قرآنی دانست و ادامه داد: در این مسابقات ۲۰۰ نفر از بانوان شاغل، خانواده‌ها و فرزندان کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق در رشته‌های حفظ ۱ جزء تا حفظ کل، قرائت، ترتیل، اذان و مفاهیم قرآن کریم به مدت ۲ روز از سوم تیرماه سال جاری به رقابت خواهند پرداخت.

حجت‌الاسلام عدیده به رقابت ۲۰۰ متسابق در این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: این مسابقات با قضاوت آقای فاخر در بخش آقایان و قضاوت خانم افخمی، رشیدی و میرزایی در بخش بانوان انجام می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق اظهار کرد: برترین‌های این دوره از نهم تیرماه سال جاری به مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم مناطق شرق کشور راه خواهند یافت.

نظر شما