شناسهٔ خبر: 67320909 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

جزییات سرقت مسلحانه از خانه فوتبالیست پیشکسوت

اقتصادنیوز :سارقان مسلح در اقدامی هولناک خانه بازیکن سابق تیم ملی فوتبال را مورد دستبرد قرار می دهند و در این حادثه پیشکسوت فوتبال مجروح می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک،روبرتو باجو بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا در جریان یک سرقت مسلحانه از خانه‌اش در شمال ایتالیا، مجروح شد.

 بنابر گزارش رسانه‌های محلی این حادثه هولناک در ساعت 22 به وقت محلی آغاز شد و دست‌کم 5 نفر به ویلای این فوتبالیست 57 ساله حمله کردند.

زمانی که روبرتو باجو به همراه خانواده اش در حال تماشای دیدار ایتالیا با اسپانیا در مسابقات قهرمانی اروپا بودند روبرتو باجو برای حفاظت از خانواده اش به سمت سارقان رفته و با آنها گلاویز می شود. در خلال این درگیری‌ها که در کمال ناباوری حدود 40 دقیقه به طول انجامیده است، یکی از سارقان با اسلحه به پیشانی او ضربه‌ای زد و سبب شد تا پیشانی شماره 10 محبوب ایتالیایی‌ها شکافته و خون از آن جاری شود.

پس از مجروح شدن روبرتو سارقان وی را به همراه خانواده اش به یکی از اتاق های خانه برده و در را روی آنها قفل میکنند و به دنبال یافتن وسایل ارزشمند خانه می روند.

هنوز مشخص نشده که سارقان چه یافتند و چه با خود از این خانه برده‌اند اما زمانی که باجو متوجه شد صدایی از بیرون اتاق به گوش نمی‌رسد و سارقان خانه او را ترک کرده‌اند، برای شکستن در اتاق اقدام کرد و به‌رغم مجروحیت توانست در‌ را بشکند و خانواده‌اش را از این محبس ترسناک و شرایط پر اضطراب برهاند.

در شرایطی که خانواده وی آشفته بودند او خودش را به تلفن رسانده و با پلیس تماس می گیرد و پلیس بلافاصله به خانه او اعزام می‌شود و ضمن انتقال باجو با آمبولانس به بیمارستان، با اعضای خانواده او صحبت می‌کند و تحقیقات در مورد این پرونده را کلید می‌زند. به علاوه، فیلم‌های دوربین مداربسته از این حادثه نیز به پلیس تحویل داده شده و آنها در حال بررسی آن هستند.

روبرتو باجو پس از این حادثه از هواداران خود در سراسر جهان که این حادثه نگران‌شان کرده بود، تشکر کرد و افزود:«اکنون تنها چیزی که باقی مانده، غلبه بر ترس و فراموشی این خاطره است.» باجو افزود:«خوشبختانه خشونتی که متحمل شدم فقط باعث ایجاد چند بخیه روی پیشانی‌ام شد. البته جای کبودی ضربات روی روح من و همسر و فرزندانم را هم نباید نادیده گرفت.»

روبرتو باجو که به عنوان «دیوین کودینو» یا همان «دم‌اسبی الهی» در دوران حضور خود به عنوان یک ستاره در تیم ملی شناخته می‌شود، یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران تیم‌های پرستاره ایتالیا است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما