شناسهٔ خبر: 67320874 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

تصویر خانوادگی مصطفی پورمحمدی در کنار همسر، فرزندان و دامادها+ عکس

اقتصادنیوز: تصویری از خانواده مصطفی پورمحمدی که در مستند انتخاباتی او منتشر شده است را مشاهده کنید.

صاحب‌خبر -

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک،به تازگی تصویری از خانواده مصطفی پورمحمدی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری منتشر شده است که این روحانی و سیاستمدار در آن کنار همسر و فرزندان، عروس، داماد و نوه هایش قرار دارد.  عکس همسر و فرزندان مصطفی پورمحمدی کاندیدای انتخابات هشتم تیرماه، در مستند تبلیغاتی پخش شده از صداوسیما را مشاهده خواهید کرد.

 یکی از جالبترین نکات انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری، حضور دختران کاندیداها در کنارشان است. به جز زهرا پزشکیان و مریم قالیباف، دختران دو نامزد ریاست جمهوری که ضمن حضور در کمپین تبلیغاتی پدران خود، نکاتی را بیان کردند که در جامعه و بویژه فضای مجازی بحث‌برانگیز شد.

مصطفی پورمحمدی در اقدامی متفاوت دخترش را به عنوان مشاور اقتصادی به میزگرد اقتصادی تلویزیون آورد. به تازگی نیز عکس خانوادگی مصطفی پور محمدی منتشر شده که در آن می توانید، عروس مصطفی پورمحمدی، داماد مصطفی پور محمدی را در کنار فرزندان و نوه های مصطفی پورمحمدی ببینید.

 خانواده-مصطفی-پورمحمدی

مصطفی پورمحمدی روحانی و سیاستمدار در تاریخ اول دی ماه سال 1338 متولد شد. او متولد قم است ولی پدر مصطفی پورمحمدی اصالتا اهل شهر رفسنجان بود و اصالت آنها به رفسنجان باز می‌گردد. مادرش یزدی بودند و پدرش در قم خیاط روحانیون بود. عموی او عباس پورمحمدی از روحانیون مشهور رفسنجان و اصغر پورمحمدی رئیس شبکه تلویزیون پسرعموی او است.

برچسب‌ها:

نظر شما