شناسهٔ خبر: 67320127 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سرمربی اسکاتلند: تنها به بردن مجارستان فکر می‌کنیم

استیو کلارک، سرمربی اسکاتلند، می‌گوید تیمش تمام تمرکز خود را برای شکست مجارستان و صعود به دور حذفی یورو بکار خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال اسکاتلند فرداشب در آخرین دور از بازی‌های گروه A به مصاف مجارستان خواهد رفت.

اسکاتلند پس از شکست 5-1 مقابل آلمان و تساوی 1-1 مقابل سوئیس، برای صعود به دور حذفی تنها به شکست مجارستان نیاز دارد. استیو کلارک تایید می‌کند که تمام هدف تیمش در بازی فردا کسب برد با نهایت تمرکز ممکن است.

استیو کلارک، سرمربی اسکاتلند، در مورد کسب چهار امتیاز پس از دو بازی گفت: "ما قبلا در یورو 2020 در چنین شرایطی قرار داشتیم، بنابراین امیدواریم چیزی از آن دوره یاد گرفته باشیم."

مجارستان؟

وقتی به کارنامه آن‌ها در چند سال گذشته نگاه می‌کنیم، آن‌ها به سمت پیشرفت حرکت کرده‌اند. تیم خوبی هستند، هماهنگ کار می‌کنند و مربی خوبی دارند. بدون در اختیار داشتن توپ هم خوب عمل می‌کنند و هنگام کار با توپ، بازیکنان باکیفیتی دارند. ما انتظار بازی سختی را داریم و مطمئنم که آن‌ها هم بازی سختی را پیش رو دارند.

2046693

تمرکز اسکاتلند؟

این بازی تمرکز بسیار زیادی می‌خواهد. ما احساس کردیم که در بازی اول، بیشتر جنبه ذهنی بازی بود که ما را ناامید کرد و حتی به چیزی که در آن خوب بودیم، دست پیدا نکردیم. امیدوارم فردا کاری را که در آن خوب هستیم، انجام دهیم و اگر اینطور باشیم، فرصتی خواهیم داشت."

احتمال صعود به دور حذفی برای اولین بار؟

تنها راه رسیدن به دور حذفی، کسب برد مقابل مجارستان است و به این موضوع فکر می‌کنیم. فکر نمی‌کنم راه دیگری وجود داشته باشد که واقع بینانه باشد، بنابراین باید تا آنجا که می‌توانیم به اندازه کافی خوب بازی کنیم.

مصدومیت کیه‌‌ران تیرنی؟

ما از مصدومیت او ناراحت هستیم و بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داده‌ایم، اما همیشه می‌گویم زمانی که کسی مصدوم می‌شود این فرصتی است که شخص دیگری وارد زمین شود و نامی برای خود دست و پا کند. بنابراین فردا حداقل یک نفر وارد ترکیب وارد خواهد شد و همه فرصت دارند تا هر اندازه که می‌شود نامی برای خود دست و پا کنند.

نظر شما