شناسهٔ خبر: 67320052 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نشانه‌های غیررسمی برای ادامه همکاری ژوزه؛

مورایس ایران را برای سپاهان ترک نکرد

ژوزه مورایس پس از قهرمانی جام حذفی در ایران مانده و در حال رسیدگی به امور تیم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش ‌سه"، سپاهان خیلی دیرتر از تمام‌ تیم‌های مدعی فوتبال ایران رقابت در فصلی که تازه تمام شده را به پایان رساند و باید زودتر از سایر رقبا هم به مسابقات وارد شود و آماده دیدار پلی‌آف لیگ نخبگان برابر شباب الاهلی و در صورت پیروزی سپس بازی با الغرافه شود.

در این شرایط کمترین زمان پیش روی مورایس و بازیکنانی قرار دارد که تصمیم به ماندن دارند و باید پس از چند روز استراحت دوباره به مجموعه باغ فردوس برگردند و تمرینات‌شان را برای حضور در فصل جدید آغاز کنند.

به همین دلیل مورایس با وجود فصل فشرده‌ای که پشت سر گذاشته و درنهایت منجر به سومی در لیگ برتر و قهرمانی در جام حذفی شد، همچنان در ایران مانده و قصد ترک کشور و استراحت را حداقل در این برهه ندارد.

2013437

بسیاری از هواداران سپاهان با توجه به جدایی قطعی چند ستاره تیم محبوب‌شان نظیر رامین رضائیان، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده و ابهام در سرنوشت چند بازیکن دیگر که قراردادشان تمام شده نگران فصل آتی هستند و به نظر می‌رسد عدم ترک ایران از سوی مورایس به همین خاطر باشد تا از نزدیک پیگیر جذب بازیکنان جدید برای مهیا کردن تیمش جهت ورود به رقابت‌های آسیایی و لیگ برتر در دوره بیست و چهارم شود.

سپاهان باید روز 16 مرداد در ورزشگاه نقش جهان به مصاف شباب الاهلی برود و باید دید اولین تمرین این تیم برای ورود به فصل جدید چه زمانی برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما