شناسهٔ خبر: 67319863 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یک آفساید دیگر: لوکاکو طلسم شده! (عکس)

یک گل دیگر از روملو لوکاکو در یورو ۲۰۲۴ به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بدشانسی‌های روملو لوکاکو در مسابقات یورو ۲۰۲۴ ادامه دارد. این بازیکن پیش از آغاز یورو به هواداران تیم ملی بلژیک وعده داد که آنها یکی از بهترین ورژن‌هایش را در یورو ۲۰۲۴ آلمان خواهند دید اما تاکنون آفساید مانع این امر بوده است.

در بازی ابتدایی بلژیک در این تورنمنت، آنها در حالی‌که با یک گل از تیم ملی اسلواکی عقب بودند، بارها برای گلزنی تلاش کردند و لوکاکو دو بار موفق به گلزنی شد اما هر دو بار داور گل‌ها را به دلیل آفساید رد کرد.

بلژیک در آن بازی با همان نتیجه مغلوب شد و سپس به مصاف رومانی آمد تا شانس‌هایش برای ماندن در یورو ۲۰۲۴ را زنده نگه دارد. در همان ابتدای بازی یوری تیلمانس به زیبایی دروازه حریف را باز کرد و شاگردان دومنیکو تدسکو را جلو انداخت.

در ادامه و در حالی‌که رومانی موقعیت‌های زیادی برای گلزنی خلق می‌کرد، بلژیکی‌ها در تلاش برای بیشتر کردن اختلاف بودند. در دقیقه ۶۳ آنها به این هدف رسیدند اما باز هم آفساید مانع شد. روی پاس زیبایی از کوین دی‌بروینه، لوکاکو از بین مدافعان فرار کرد و توانست با قرار گرفتن در موقعیت تک به تک دروازه حریف را باز کند. او پس از گل شادی گل قابل توجهی انجام داد اما ناگهان داور همه چیز را متوقف کرد تا گل را بررسی کند و پس از چند ثانیه، در نهایت گل با تأیید داور، رد شد. سپس در تصاویر تلویزیونی و با استفاده از سیستم آفساید هوشمند، نشان داده شد که دست مهاجم بلژیکی کمی از مدافع حریف جلوتر بوده است.

2046679

بدین ترتیب این سومین گل آفساید لوکاکو در دو بازی‌اش در یورو ۲۰۲۴ است و بدشانسی‌های او در مقابل رومانی هم ادامه‌دار بود.

2046680

نظر شما