شناسهٔ خبر: 67319840 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

نیکزاد: قالیباف توان ادامه دادن خط انقلاب را دارد

علی نیکزاد رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری عصر شنبه - ۲ تیر ۱۴۰۳ - در گردهمایی زاگرس نشینان حامی قالیباف که در خیابان شریعتی تهران برگزار شد، با بیان اینکه «زاگرس نشینان از پشتیبانان اصلی جنگ بودند»، یاد و خاطره شهدای حادثه پرواز اردیبهشت را گرامی داشت و اظهار کرد: خدا مهر و محبت کسانی را که خواستند از شیره جان برای مردم خدمت کنند، در دل مردم قرار می‌دهد و دیدیم که چه بدرقه‌ای برای شهید رئیسی صورت گرفت.

صاحب‌خبر -

رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ضمن احترام به همه عزیزانی که وارد عرصه انتخابات شدند و آبروی خود را ارائه و خود را عرضه کردند می‌گوییم که برای ادامه خط انقلاب، آقای دکتر محمدباقر قالیباف این توان را دارد و این راه را ادامه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، علی نیکزاد رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری عصر شنبه - ۲ تیر ۱۴۰۳ - در گردهمایی زاگرس نشینان حامی قالیباف که در خیابان شریعتی تهران برگزار شد، با بیان اینکه «زاگرس نشینان از پشتیبانان اصلی جنگ بودند»، یاد و خاطره شهدای حادثه پرواز اردیبهشت را گرامی داشت و اظهار کرد: خدا مهر و محبت کسانی را که خواستند از شیره جان برای مردم خدمت کنند، در دل مردم قرار می‌دهد و دیدیم که چه بدرقه‌ای برای شهید رئیسی صورت گرفت.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه کسانی که در عرصه انتخابات وارد شدند همه معتمد نظام هستند، اما موضوع ما ادامه مسیر انقلاب اسلامی است؛ انقلاب اسلامی به این سادگی بدست نیامده است و ادامه حیات این نظام سیاسی به سه موضوع رهبر، مردم و اسلام اصیل بستگی دارد و این سه ضلع مثلث برای ادامه نظام سیاسی کشور ضروری و اجتناب ناپذیر است.

رئیس ستاد انتخابات قالیباف با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی امانت بزرگی است که بر دوش ما قرار گرفته است، گفت: رهبری به این سادگی شأن و جایگاه، ولی فقیه و خلف صالح رهبر کبیر انقلاب اسلامی را پیدا نکرده است. ما برای ادامه انقلاب اسلامی ناگزیر از دو موضوع هستیم؛ یکی از آن‌ها آن چیزی است که آقای رئیسی بر مبنای حکمرانی و حکومت‌رانی بر مبنای اخلاق اسلامی انجام دادند. در این زمینه باید بررسی کنیم ببینیم در میان کاندیدا‌هایی که احراز شرایط شدند و می‌خواهند قوه مجری را در دست بگیرند، چه کسانی می‌توانند با آموزه‌ها و آرمان‌های الهی و انسانی انقلاب اسلامی راه را ادامه دهند.

نیکزاد با بیان اینکه «ما الان برای نان، مسکن و آزادی نمی‌خواهیم قوه مجریه را تشکیل دهیم» اظهار کرد: من می‌دانم معیشت یعنی چه و خانه نداشتن و شرمندگی پدر نزد فرزند به چه معناست، اما معتقدم که اول باید به اعتقادات توجه کنیم و به هر بهایی زندگی نکنیم؛ بنابراین ما باید در کشور دنبال کسی باشیم که دارای ویژگی‌هایی نظیر سلامت فکری، اخلاقی و اعتقادی است و بر مبنای اخلاق اسلامی حکمرانی کند؛ شجاعت یک رئیس جمهور در این است که حرف‌ها را در تریبون طرح نکند و اختلاف قوا را به میان مردم نکشد، بلکه آنچه که اتفاق می‌افتد را در خفا مطرح کند.

وی تاکید کرد: وقتی که در صلح هستیم و جمهوری اسلامی استقرار یافته و می‌خواهیم امانت بی‌بدیلی به نام انقلاب اسلامی که ادعا دارد تمدن انقلاب اسلامی را در دنیا و ایران مستقر خواهد کرد و از نظام سیاسی به سمت تمدن اسلامی حرکت می‌کند، حفظ کنیم، باید به دنبال افرادی باشیم که در کنار داشتن اخلاق اسلامی و باور دینی مدیر و مدبر باشد و بتواند مشکلات را حل کند و ناترازی‌ها را برطرف و مباحث، ارز، زندگی مردم، مسکن، اشتغال، جوانان، زنان و ورزشکاران را برطرف نماید. او باید از قانون، ماده، تبصره و موضوعات برنامه هفتم و همچنین سیاست خارجی اطلاع داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات قالیباف با تاکید بر اینکه سیاست خارجی و داخلی در امتداد یکدیگر هستند، گفت: تعیین خطوط کلی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دست قوه مجریه نیست، اما می‌توانیم با رعایت سه اصل مصلحت، عزت و حکمت هم با دنیا حرف بزنیم و هم با همسایگان کارمان را پیش ببریم و در عین حال نیز نه به دنیا التماس کنیم و نه همسایگان را رها کنیم و نه همسایگان را بگیریم و دنیا را رها کنیم.

نیکزاد با بیان اینکه «به شرافت خودم قسم می‌خورم که اگر موضوع انقلاب و نظام و ادامه خط انقلاب نبود من حتماً در ستاد انتخابات آقای قالیباف حضور پیدا نمی‌کردم»، عنوان کرد: من به این دلیل در این ستاد حضور پیدا کردم که مسیری که معتقدم مسیری انقلاب اسلامی است تا الان طی کرده و آنچه که آقای رئیسی و یارانش شروع کرده بودند باید ادامه پیدا کند. الان در مقطع خاص تاریخی قرار داریم و اگر بنای ما بر این است که نهضت و آنچه که آقای رئیسی شروع کرده ادامه پیدا کند، باید دنبال کسی باشیم که جبهه دیده باشد و جنگ را فهمیده باشد، مدیریت را متوجه بشود و عمران شهری و روستایی را بشناسد، قوانین را بداند و به سیاست‌های کلی اعتقاد داشته باشد و بتواند با دنیا تعامل کند و همچنین در دنیا شناخته شده باشد و در جایگاه خاص تصمیم‌گیری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران او را قبول داشته باشند تا بتوانیم راهی را که نیمه تمام ماند، به پایان برساند.

وی در پایان اظهار کرد: ضمن احترام به همه عزیزانی که وارد عرصه انتخابات شدند و آبروی خود را ارائه و خود را عرضه کردند می‌گوییم که برای ادامه راه، آقای دکتر محمدباقر قالیباف این توان را دارد و این راه را ادامه می‌دهد. اگر می‌خواهیم مسائل و مشکلات کشور در عین دینداری حل شود، در روز ۸ تیر باید پای صندوق‌های رای بیابیم و با رای به آقای قالیباف کار را به اتمام برسانیم و در کشور سازندگی و بالندگی را در مسیر آیت‌الله رئیسی ادامه دهیم.

نظر شما