شناسهٔ خبر: 67319563 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

همایش شهدای غزه و گرامیداشت آیت‌الله رئیسی در اسلام آباد برگزار شد

همایش وحدت اسلامی و شهدای غزه به یاد شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و یاران ایشان با حضور شخصیت‌های برجسته پاکستانی در اسلام‌آباد برگزار و سخنرانان بر پیروی از اندیشه‌های رئیس جمهور فقید ایران برای دفاع از جهان اسلام و ملت‌های مظلوم منطقه تاکید کردند.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، گردهمایی دوستداران انقلاب اسلامی تحت عنوان وحدت اسلامی و شهدای غزه به یاد شهدای سانحه سقوط بالگرد به اهتمام جنبش اتحاد مسلمین پاکستان در اسلام‌آباد برگزار شد.

چهره‌های دینی و سیاسی پاکستان با حضور در مراسم تکریم شهدای جبهه مقاومت فلسطین، با ادای احترام به شهید جمهور سید ابراهیم رئیسی و شهدای همراه ایشان تاکید کردند که آیت‌الله رئیسی در حقیقت یک شخصیت شجاع، مدبر و رهبری اندیشمند در جهان اسلام بود.

سخنرانان گفتند: خدمت مخلصانه شهید رئیسی برای رفاه و سربلندی ملت ایران و دغدغه ایشان برای فلسطین و وحدت اسلامی در تاریخ فراموش نخواهد شد.

امجد حسین نقوی رئیس جنبش اتحاد مسلمین پاکستان با ادای احترام به شهدای خدمت و شهیدان راه دفاع از بیت المقدس، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران الگوی بارز شجاعت و جانفشانی برای جهان اسلام است، کشوری که هرگز مقابل قدرت‌های استکباری تسلیم نشده و برای دفاع از حاکمیت و تمامیت ارضی خود با عملیات وعده صادق سیلی محکمی به صورت رژیم صهیونیستی زد.

مجید مشکی رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد نیز در سخنانی با قدردانی از موج بزرگ همدردی و همبستگی ملت و دولت پاکستان با ایران درپی فقدان ناباورانه آیت‌الله رئیسی و همراهانش، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران برای غلبه بر نظام سلطه و مقابله با دشمنان مشترک مسلمین همچنان استوار و محکم ایستاده و این صلابت و استحکام انقلاب منبع الهام بخش برای سایر ملت‌های مظلوم منطقه برای مقابله با رژیم‌های مستبد و اشغالگری همچنین اسرائیل است.

دیگر شخصیت‌های پاکستانی نیز در سخنان خود در این برنامه تاکید کردند: مسیر ناتمام شهید رئیسی در دیپلماسی وحدت و همسایگی به ویژه استکبار ستیزی باید دنبال شود تا ملت‌های منطقه نتیجه آن را ببینند.

انتهای پیام/

نظر شما