شناسهٔ خبر: 67319317 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

رئیس ستاد جلیلی: مردم امتداد دولت رئیسی را می‌خواهند / ان شاءالله تا پایان این راه حضور خواهیم داشت

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی با اشاره به اینکه برای حضور در عرصه انتخابات حجت داشتیم گفت: مردم امتداد دولت آقای رئیسی را می‌خواهند نه امتداد دولتی که حتی آب خوردن مردم را هم به مذاکرات گره می‌زدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل از تسنیم  ، رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی با اشاره به اینکه برای حضور در عرصه انتخابات حجت داشتیم گفت: مردم امتداد دولت آقای رئیسی را می‌خواهند نه امتداد دولتی که حتی آب خوردن مردم را هم به مذاکرات گره می‌زدند

 محسن منصوری در اجتماع حامیان دکتر سعید جلیلی که در میدان امیرچقماق یزد برگزار شد اظهار داشت: حماسه‌سازی مردم یزد در استقبال رئیس جمهور شهید را به هیچ عنوان یادمان نمی‌رود، زمانی که در دمای زیر صفر درصد مردم با حضور بسیار پرشور خود، استقبال بی‌نظیری از شهید رئیسی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: یزد پیشتاز تاریخ سازی است و نقطه‌های عطف سیاسی ما در تاریخ انقلاب اسلامی ایران خیلی مواقع از یزد رقم خورده و مردم این دیار همیشه با حضور خود تاریخ ساز بوده‌اند.

 

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محراب حضرت آیت‌الله صدوقی و چهار هزار شهید این استان گفت: این استان دیار علما، بزرگان و شخصیت‌های ارزشمندی است که در انقلاب اسلامی نقش‌ ویژه ایفا کردند و می‌کنند.

 

منصوری ادامه داد: در یکی دو دهه اخیر توفیق داشتم که در مسئولیت‌های مختلف به مردم خدمت‌ کنم و گل سرسبد این خدمت را در زمان این سه سال می‌دانم که در خدمت آیت‌الله شهید رئیسی بودم.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی در گام‌های تحقق تمدن اسلامی به سمت این مسیر حرکت کردند و روش و منش ایشان باید الگویی برای دولت‌های آینده باشد، گفت: شهادت آیت الله رئیسی مسیر را ناتمام گذاشت و باید پرچم را در دست کسی بدهیم که بدور از ملاحظات سیاسی مسیر تحقق دولت اسلامی را رقم بزند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما