شناسهٔ خبر: 67319300 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آینده ستاره هلندی: در هاله‌ای از ابهام

ژاوی سیمونز، هافبک هلندی، اعلام کرده است که قصد ندارد در باشگاه پاری‌سن ژرمن بماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بایرن مونیخ و لایپزیش برای جذب ژاوی سیمونز با یکدیگر رقابت می‌کنند، خود بازیکن نیز ماندن در پاریس ‌سن‌ژرمن را رد نکرده است.

سیمونز یکی از پدیده‌های فوتبال جهان به شمار می‌رود. او پس از درخشش در پی‌اس‌وی آیندهوون، با سرعت سرسام‌آوری پیشرفت کرد. این هافبک 21 ساله، سابقه حضور در جام جهانی 2022 و درخشش در یورو 2024 با تیم ملی هلند را در کارنامه دارد.

در حالی که سیمونز با تیم ملی کشورش در یورو 2024 به میدان می‌رود، بحث در مورد آینده‌اش بین تیم‌های بزرگ اروپایی داغ است. پاریس ‌سن‌ژرمن صاحب قرارداد اوست، اما به نظر نمی‌رسد در برنامه‌های آینده این باشگاه فرانسوی جایی داشته باشد و به احتمال زیاد در نقل و انتقالات تابستانی جدا خواهد شد.

بارسلونا یکی از تیم‌های خواهان جذب سیمونز است، اما به نظر می‌رسد بایرن مونیخ پیشتاز این رقابت است. بر اساس گزارش خبرنگار آلمانی، فلوریان پلتنبرگ، مذاکرات مشخصی بین باواریایی‌ها و این بازیکن برای انتقال او به آلیانز آرنا در جریان است. حضور در این ورزشگاه، رویای این ملی‌پوش هلندی است.

2046661

همان منبع ادعا می‌کند فرمولی که غول آلمانی پیشنهاد داده، قرض دادن با بند خرید اجباری است که رقمی بین 60 تا 70 میلیون یورو ارزش دارد. بایرن نسبت به نهایی کردن این انتقال خوش‌بین است، در حالی که لایپزیش همچنان امیدوار است او را حداقل برای یک فصل دیگر حفظ کند.

سیمونز با وجود شایعات پیرامون انتقال احتمالی، درِ ماندن در پاریس ‌سن‌ژرمن را نبسته است. او بعد از تساوی بدون گل مقابل فرانسه در مصاحبه‌ای گفت: «آینده‌ام؟ بعد از یورو خواهیم دید. در پاریس خوشحال بودم. اتفاقاتی افتاده است. امسال در لایپزیک بودم و حالا بعد از یورو خواهیم دید.»

نظر شما