شناسهٔ خبر: 67319298 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نیروی امنیتی ستاره پرتغال را مصدوم کرد! (عکس)

در صحنه عجیبی پس از پایان بازی ترکیه-پرتغال، برخوردی بین یکی از ماموران امنیتی و گونچالو راموس به وجود آمد!

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در پی پیروزی ۳-۰ تیم ملی پرتغال مقابل ترکیه، گونچالو راموس، مهاجم پرتغال، توسط یکی از نیروهای امنیتی مصدوم شد. این حادثه پس از اتمام بازی و در حالی که تعدادی از هواداران به زمین رفتند و باعث هرج و مرج شدند، رخ داد.

پرتغال امشب موفق شد با نمایشی عالی مقابل ترکیه به پیروزی ۳-۰ برسد و به دور حذفی مسابقات یورو ۲۰۲۴ صعود کند. این پیروزی برای پرتغالی‌ها بسیار مهم بود اما تیتر اخبار مربوط به امنیت ضعیف استادیوم و به زمین رفتن چند هوادار بود.

در مجموع، بازی چهار بار به دلیل ورود هواداران به زمین برای گرفتن سلفی با کریستیانو رونالدو متوقف شد، به طوری که فلیکس زوایر، داور آلمانی، بارها مجبور به توقف بازی تا خارج شدن آنها شد.

این اتفاقات پس از سوت پایان بازی نیز ادامه یافت. حادثه‌ای که در آن گونچالو راموس توسط یکی از نیروهای امنیتی مصدوم شد، نمونه‌ای از هرج و مرج داخل استادیوم ۸۰ هزار نفری سیگنال ایدونا پارک بود.

2046663

در فیلم‌هایی که از این حادثه منتشر شده، دیده می‌شود که این مامور به طور تصادفی به راموس برخورد کرده و او را به زمین می‌زند. سپس ستاره پرتغال که با تکل نیروی امنیتی مواجه شده بود، از جایش بلند می‌شود و لنگ لنگان به سمت دیگری می‌رود.

هنوز اطلاعات جدیدی در مورد این اتفاق منتشر نشده اما اگر برخورد پیش‌آمده منجر به مصدومیت جدی راموس شده بود، قطعا یکی از عجیب‌ترین مصدومیت‌های دنیای فوتبال رخ داده است.

نظر شما