شناسهٔ خبر: 67319291 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه ساری خواستار توسعه کشت‌های گلخانه‌ای شد

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه برای صنعت باید الگوی صنعتی داشته باشیم گفت: اگر در مازندران صنعت داشته باشیم نیازمند توسعه صنایع تبدیلی هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با علی گلشنی رئیس شورای تحول و پیشرفت وزارت صمت، اظهار داشت: صمت سه حوزه کاری صنعت، معدن و تجارت و بازرگانی دارد که هر کدام وسیع و در حد یک وزارتخانه است، در گذشته زمزمه وزارتخانه شدن بازرگانی بود که مشخص نیست به کجا کشیده شد.

وی افزود: در توسعه شهرک‌های صنعتی، نظارت بر بخش‌های تولید خیلی مشکلات داریم‌ و دیده شده در شهرک صنعتی داوطلبان هم در سرمایه‌گذاری اذیت می‌شوند.

محمدی لائینی افزود: صنایع در گرفتن تسهیلات مشکل دارند و می‌بینیم بانک‌ها سه چهار ماه قبل از سال  تسهیلات را قفل کرده‌اند که باید فکری در تحرک و فعالیت بانک‌ها کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به لزوم داشتن برنامه صنعتی در مازندران تصریح کرد: باید الگوی ویژه صنعت داشته باشیم و اگر می‌خواهیم در مازندران صنعت داشته باشیم گسترش صنایع تبدیلی نیازی است که باید به آن توجه شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار توسعه کشت‌های گلخانه‌ای شد و خاطرنشان کرد: نیازمند اتخاذ تدابیر خاص برای نظارت در حوزه بازرگانی هستیم.

وی به  مسئله تنظیم بازار هم اشاره کرد و گفت: در این زمینه هم به حمایت از تولیدکنندگان نیاز داریم.


انتهای پیام/

 

نظر شما