شناسهٔ خبر: 67319108 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

دشمن در تلاش برای کم رنگ ساختن انتخابات است

ایلام-فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: دشمن در تلاش برای کم رنگ ساختن انتخابات است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام عصر امروز (۲ تیرماه) در نشست بصیرتی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه ایلام که در مرکز رفاهی لاله شهر ایلام برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت که بدون هیچ چشم داشتی در خدمت نظام هستند، گفت: هدف اصلی ما و نظام این است که چهار راهبرد امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت در بحث انتخابات رعایت شود.

سردار حسینی اظهار کرد: باید تلاش شود که قشر خاکستری همزمان با عموم مردم در پای صندوق‌های رای حضوری پرشور داشته باشند و به صورت چهره به چهره در محلات عموم مردم را به انتخابات دعوت کرد.

وی در ادامه بیان داشت: دشمن تلاش می‌کند که ارزش‌های انقلاب از جمله قرآن، قانون اساسی، رهبری، شهدا و…را تخریب کنند. و راهبرد دیگر دشمن این است که جناح لیبرال و غرب‌گرا را تقویت کند و کشورمان را دوقطبی کرده و بعد از انتخابات آشوب و هرج مرج را در آن حکم‌فرما کند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) خاطرنشان کرد: در قانون اساسی مشخص شده که هر ایرانی در سرنوشت خود باید دخالت کرده و حق اجتماعی هر شخص است که اظهار نظر کرده و انتخاب دلخواه خود را انجام دهد.

سردار حسینی با بیان اینکه انتخابات در کشور ایران نه سوری است نه نمایشی، بلکه حقیقی است و با نظر مردم انجام می‌شود اظهار کرد: دشمنان قصد دارند انتخابات را در ایران یک اتفاق بی ارزش جلوه دهند.

وی تاکید کرد: در هیج جای دنیا چنین اتفاقی نمی‌افتد که در یک کشور همزمان دو قوه مجریه و مقننه مسئول ندارند، انتخابات صورت بگیرد، در واقع این قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد که در کمتر از ۵۰ روز انتخابات برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) با اشاره به خدمات ارزنده رئیس جمهور شهید در طول ۳ سال تصدی مسئولیت ایشان اضافه کرد: بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی ۶۰ نماینده از کل دنیا برای تسلیت به ایران آمدند، سازمان ملل و شورای امنیت در جلسه خود به احترام ریاست جمهور ایران یک دقیقه سکوت اعلام کردند و این نشان از بیداری اسلامی در سطح جهان دارد.

سردار حسینی در پایان با اشاره به عدم تحقق تلاش دشمن برای برگزار نشدن انتخابات، افزود: دشمن در تلاش است که این مشارکت را دو قطبی و ناامن کند و اگر نشد آشوب بسازند که این نقشه‌های شوم نیز با حضور مردم بصیر و یک انتخاب اصلح در انتخابات پرشور خنثی می‌شوند.

نظر شما