شناسهٔ خبر: 67319043 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

فرشاد احمدزاده به پرسپولیس بازگشت

فرشاد احمدزاده، هافبک تکنیکی و باتجربه، پس از دو فصل حضور در سپاهان، به جمع سرخ‌پوشان پایتخت بازگشت. او با عقد قراردادی جدید، به اولین خرید تابستانی پرسپولیس در نقل‌وانتقالات تبدیل شد.

صاحب‌خبر -

مدیران باشگاه پرسپولیس توانستند با فرشاد احمدزاده برای امضای قرارداد و شروع یک همکاری جدید به توافق برسند.

به گزارش فوتبال 360، مدیران باشگاه پرسپولیس همزمان با تلاش در مسیر انتخاب سرمربی جدید و البته تمدید قرارداد ستاره‌های کلیدی تیم‌شان، در سودای آن هستند تا به سرعت وارد بازار نقل‌وانتقالات تابستانه شوند و فهرست تیم خود را هم تقویت کنند. در حالی‌که با توجه به حواشی به‌وجود آمده در خط دروازه سرخ‌پوشان پایتخت و جدایی علیرضا بیرانوند، تلاش پرسپولیسی‌ها استخدام یک دروازه‌بان مطمئن و باتجربه برای حضور در خط دروازه سرخ‌پوشان پایتخت است، در سایر پست‌ها هم مدیران باشگاه در سودای جذب بازیکن جدید هستند.

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس با توجه حکم کمیته اخلاق، از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم شده اما این محرومیت در روند کاری باشگاه پرسپولیس اخلالی ایجاد نکرده است؛ چرا که ماموریت‌های مرتبط با فعالیت در عرصه نقل‌وانتقالات از سوی درویش به حسین بادامکی تفویض شده و معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس به دنبال آن است تا امورات محوله را پیش ببرد. بعد از توافق با مرتضی پورعلی‌گنجی برای تمدید قرارداد و مذاکرات مثبت و سازنده با وحید امیری برای ادامه همکاری، حالا سرخ‌پوشان پایتخت به دنبال ثبت اولین خرید تابستانی خود هستند و در این مسیر آن‌ها به سراغ یک چهره آشنا رفته‌اند و مذاکرات مثبتی را با او انجام داده‌اند؛ فرشاد احمدزاده.

پایان کار در سپاهان با قهرمانی در جام حذفی

فرشاد احمدزاده، ستاره 31 ساله سپاهان در طول 2 فصل اخیر عملکرد درخشانی را از خود به جای گذاشت و در آخرین حضورش در ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی موفق به کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی شد. احمدزاده که در فصل اخیر، 2 بار در لیگ برتر موفق به گلزنی شد و 4 گل برای طلایی‌پوشان ساخت و در لیگ قهرمانان آسیا هم آمار 3 گل زده و یک پاس گل را به نام خود ثبت کرد، تصمیم به جدایی از جمع شاگردان ژوزه مورایس گرفت و او تمایلی به تمدید قراردادش با سپاهان نشان نداد.

گزینه محبوب نکونام در آستانه حضور دوباره در پرسپولیس

احمدزاده که یکی از بازیکنان موردعلاقه جواد نکونام محسوب می‌شود و حتی در فصل گذشته، بحث حضور این ستاره طلایی‌پوش در استقلال مطرح بود، در شرایطی‌که زمزمه‌های حضور دوباره‌اش در فهرست نکونام به میان آمده، پیشنهادی برای حضور دوباره در پرسپولیس دریافت کرد؛ آن‌هم در حالی‌که در 3 مقطع مختلف، فرشاد احمدزاده تجربه بازی برای پرسپولیس را دارد و همراه سرخ‌پوشان پایتخت 3 قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در سوپرجام را تجربه کرده است.

توافق نهایی با فرشاد برای بازگشت به جمع سرخ‌ها

مدیران باشگاه پرسپولیس در شرایطی به دنبال جذب فرشاد احمدزاده بودند که بعد از رایزنی‌های اولیه با این ستاره شماره 10، او چراغ سبز خود را برای بازگشت به پرسپولیس نشان داد و قرار است طی روزهای آتی، احمدزاده شخصاً به باشگاه پرسپولیس برود و قرارداد جدید همکاری‌اش با سرخ‌پوشان پایتخت را به امضا برساند تا به اولین خرید زمستانی پرسپولیسی‌ها تبدیل شود. نکته جالب‌توجه اینکه پرسپولیسی‌ها در سالیان اخیر مهره‌های کلیدی سپاهان از جمله گیورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر و سروش رفیعی را به خدمت گرفته‌اند و حالا در تازه‌ترین خرید از این تیم که یکی از رقبای اصلی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی محسوب می‌شود، سرخ‌پوشان به دنبال نهایی‌کردن قرارداد فرشاد احمدزاده هستند.

نظر شما