شناسهٔ خبر: 67319015 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انتقاد وزیر کشور از نرمش برخی کاندیداها در برابر استکبار

وزیر کشور گفت: راه شکست خورده گذشته را نباید تکرار کنیم بلکه بهتر است در برابر همه مستکبران به خوداتکایی و عزت کشور توجه داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، احمد وحیدی شامگاه شنبه در مراسم آغاز بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح سردار شهید جعفر نونهالی (نیایش) در اردبیل اظهار داشت: حرکت مجاهدانه‌ای که رییس جمهور شهید آغاز کرده باید با قدرت ادامه پیدا کند چرا که این حرکت محصول استقلال‌طلبی و شجاعت ملت ایران در مبارزه با استکبار بوده است.

وی با انتقاد از برخی کاندیداها که در برابر استکبار جهانی نرمش نشان می‌دهند، تصریح کرد: هیچ وقت مشکلات کشور با ارتباط با مستکبران حل نمی‌شود بلکه در مسیر پیشرفت باید به خودمان تکیه کنیم و دست از وابستگی به نظام بیگانه برداریم.

وزیر کشور گفت: شهید آیت‌‌الله رییسی این حقیقت را با تلاش مجاهدانه ثابت کرد که وابستگی به نظام غرب و توقف کشور به خاطر مذاکره و برداشتن تحریم کار درستی نیست و ضرورت دارد روی پای خود ایستاده و با کشورهای همسایه و همسو روابط خود را تقویت کنیم.

وحیدی تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی را ناشی از خوی ستیزه‌جویی و ددمنشانه آنها برشمرد و افزود: ما از دشمن جز دشمنی انتظار نداریم چرا که امروز به معنای حقیقی می‌بینیم که همین دشمنان بر سر مردم مظلوم فلسطین چه آوردند و چه دستاوردی برای ملت‌های وابسته به همراه داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در حالی که 40 هزار انسان بیگناه را در فلسطین به شهادت رساندند، همچنان به عمل سبوعانه خود ادامه می‌دهند و هیچ وقت دست از شیطنت و دشمنی بر نمی دارند.

وزیر کشور اضافه کرد: این شیطان‌های اکبر نه تنها قابل اعتماد نیستند بلکه منتظر کوچکترین لحظه هستند تا ملت ما را به سمت شکست و ناکامی بکشانند در حالی که باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم تا دشمن به اهداف خود برسد.

وحیدی بیان کرد: در میانه همین دشمنی‌ها و عداوت‌ها کشور ایران را از وابستگی و درماندگی در برابر غرب نجات دادیم و امروز با تکیه بر راه شهدا در مسیر عزت و ثبات اراده این ملت گام برمی‌داریم.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: ملت ما به هیچ وجه بازگشت به گذشته را نمی‌پذیرد و در این 2.5 سال راه پیموده شده به دست شهید رییس جمهور باید ادامه پیدا کند.

وزیر کشور تصریح کرد: ملت ایران هیچ وقت به کدخدای پوشالی جهان بله نخواهند گفت و راه شکست خورده گذشته را نباید تکرار کنیم.

وحیدی گفت: ما با تکیه بر ایمان و باور قلبی به خداوند متعال و نصرت باری تعالی می‌توانیم راه عزت و پیشرفت را در پیش بگیریم و قطعا در این مسیر پیروز حقیقی خواهیم بود.

وی افزود: این فهم عمیق برای ما ارزشمند است که نباید به دشمن مجال و فرصت تحرک و تعدی به کشور را داد و در آستانه انتخابات ملت ایران سرنوشت خود را به سرنوشت عزتمندی گره خواهند زد که در آن پیروزی دنیوی و اخروی با حق‌طلبان و عدالت‌طلبان است.

وزیر کشور به کارهای متعدد عمرانی و زیربنایی انجام شده در کشور به ویژه در 2.5 سال دولت سیزدهم اشاره کرد و ادامه داد: حجم کار بسیار بالا است و در همین استان اردبیل سدهای متعدد، راه، راه آهن، پروژه‌های مسکن و عمران شهری در حال اجرا است که می‌تواند چهره این استان را متحول کند.

وحیدی به اقدامات زیربنایی در شمال استان با هدف توسعه کشت و زرع در 36 هزار و 500 هکتار اراضی مستعد و برداشت مواد معدنی مس در مشگین‌شهر اشاره کرد و گفت: کار مجاهدانه و شبانه‌روزی در این عرصه باید با قدرت ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/131

 

نظر شما