شناسهٔ خبر: 67318456 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جاناتان تاه: بازی در کنار کروس لذت‌بخش است

جاناتان تاه، ستاره تیم ملی آلمان، در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سوئیس، از تونی کروس تمجید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در آغاز هفته سوم دور گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴، یکشنبه‌شب از ساعت ۲۲:۳۰ آلمان در مقابل سوئیس قرار خواهد گرفت. ژرمن‌ها از قبل با کسب دو پیروزی به دور حذفی صعود کرده‌اند و در سمت دیگر سوئیس با ۴ امتیاز راه صعود را تا حد زیادی طی کرده و این دیدار به نوعی نبرد برای صدرنشینی است. یک روز پیش از آغاز بازی جاناتان تاه در کنفرانس خبری شرکت و درباره موضوعاتی صحبت کرد.

احساس‌تان از حضور در یورو؟
ما قطعاً حس خوبی از حضور در این تورنمنت داریم. به‌خصوص اینکه در کشور خودمان هستیم. این واقعاً به ما انگیزه می‌دهد. اینکه مردم دوباره به تیم ایمان آورده‌اند عالی است اما مهم بود که ابتدا خودمان به خودمان ایمان داشته باشیم. ما قطعاً می‌خواهیم فردا پیروز شویم و صدرنشین گروه باشیم چون می‌خواهیم نام تیم خودمان را در بالای جدول ببینیم.

بازی در کنار رودیگر در خط دفاع؟
ما حتی خارج از زمین نیز با هم ارتباط زیادی داریم. خیلی خوب است که اخیراً بسیاری از بازی‌ها را با هم بازی کرده‌ایم. من سعی می‌کنم از بازی کنار او به بهترین شکل ممکن استفاده کنم و تجربه‌های زیادی به دست بیاورم.

2046629

حضور تونی کروس در خط هافبک آلمان؟
تونی بازیکن بزرگی است. همه ما از کیفیت بالای او در هنگام کار با توپ آگاه هستیم. به همین دلیل است که بازی در کنار او لذت‌بخش است. او در لحظات مناسب، سرعت بازی را کنترل می‌کند.

مواجهه با ژاکا؟
من رابطه بسیار خوبی با گرانیت دارم. او مسئولیت‌پذیر است، یک رهبر است و همیشه می‌خواهد پیروز شود. این چیزی است که او را متمایز می‌کند. او هر کاری می‌کند تا همه چیز به خوبی پیش برود. به همین دلیل است که منتظر دیدن او در بازی فردا هستم.

2046628

نظر شما